پخش تریلر جدید از گیم پلی بازی The Chant

سال گذشته استودیو بازی‌سازی Brass Token به‌صورت رسمی بازی The Chant را معرفی کرد. ما در این بازی در نقش کاراکتری به اسم جس قرار می‌گیریم. روایت داستان این اثر در جزیره‌ای مرموز، در سواحل آمریکای شمالی رخ می‌دهد.

ساعاتی پیش تریلر جدید بازی The Chant در دسترس کاربرها قرار گرفت که تمرکز خود را روی نمایش مبارزات و اکتشافات این اثر گذاشته است.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از این محصول دارید؟ دیدگاه‌های خود راجع به اخبار بازی را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

شخصیت اصلی بازی در طول پیشروی داستان اثر باید با فرقه‌ای رازآلود که جزیره‌ نام‌برده‌شده را اشغال کرده‌اند، مقابله کند. وظیفه انتشار این بازی برعهده‌ی شرکت Prime Matter قرار دارد. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ناشر بازی The Chant تریلر جدیدی از ساخته Brass Token را برای علاقه‌مندان عرضه کرده است. در این تریلر ما بیشتر با گیم‌پلی اثر آشنا می‌شویم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو جدید منتشر‌شده از بازی The Chant را مشاهده کنید.

بازی The Chant سلاح‌های متنوعی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. از طرفی دیگر، کاربران در طول نبردهای خود قادر به استفاده از تله‌ها و اشیا موجود در محیط بازی خواهند بود. باتوجه‌به ماهیت ترسناک اثر، منابع محدودی در این بازی وجود خواهند داشت. پس به این دلیل شاید نیاز باشد در برخی نبردها کاربران عقب‌نشینی و منابع خود را حفظ کنند.

بازی The Chant در تاریخ سوم نوامبر سال جاری میلادی (۱۲ آبان) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بخوانید  شایعه: Soul Hackers 2 به زودی در Game Pass قرار خواهد گرفت

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که مشاهده کردید، ما در این ویدیو چهار دقیقه‌ای با مناطق مختلف به‌هم پیوسته جزیره‌ای که قصه بازی در آن رخ‌ می‌دهد، آشنا می‌شویم و تاثیرات آن را روی اکتشافات و کاوش مشاهده می‌کنیم. همچنین در ویدیو منتشر‌شده ما با برخی از معماها و پازل‌های بازی نیز مواجه می‌شویم. علاوه‌بر موارد گفته‌شده، شاهد نمایش سیستم آپگرید بازی و انتخاب دیالوگ این اثر هستیم.