نقشه راه به‌روزرسانی Overwatch 2 شامل شخصیت‌های جدید، ماموریت‌های داستانی و کارهای مجدد است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فصل 7 و بعد از آن یک قهرمان جدید Omnic Tank را نمایش می دهد. برنامه‌های آینده بازی همچنین شامل اصلاح Roadhog، اضافه شدن Lore Codex، بازسازی برای Sombra، بازگشت حالت‌های مورد علاقه طرفداران (شامل Competitive Mystery Heroes)، نقشه کنترل جدید، همکاری رویداد جدید و رویداد فصلی جدید زمستانی است. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند انتظار حضور بیشتر سینمایی و معرفی Hero Master Missions را داشته باشند که به عنوان تجربه‌های چندنفره فهرست شده‌اند.

فصل 6 همچنین شامل یک حالت یا رویداد جدید به نام Flashpoint، یک محدوده تیراندازی جدید و یک قهرمان پشتیبانی جدید است.

در حال حاضر، Overwatch 2 در اواسط فصل چهارم خود قرار دارد که در 11 آوریل آغاز شد و انتظار می‌رود تا اواسط ژوئن ادامه داشته باشد. در این فصل قهرمان پشتیبانی جدید بازی، Lifeweaver، و همچنین چندین تغییر کیفیت زندگی معرفی شد. با این حال، تنها زمان نشان خواهد داد که آیا این تغییرات برای درگیر نگه داشتن بازیکنان پس از دور شدن از PvE بازی کافی است یا خیر.

پس از اعلام بلیزارد مبنی بر حذف حالت موردانتظار PvE Hero بازی Overwatch 2، این استودیو اولین نگاهی به نقشه راه بازی در سال 2023 ارائه کرده است. این تصویر اگرچه توصیف خاصی نیست، پیش نمایشی از حالت های بازی آینده Overwatch 2، صحنه های برش، تم ها، و رویدادهای فصلی، و همچنین دو قهرمان جدید.

بخوانید  شما می توانید این تلویزیون OLED 4K ال جی را با قیمت بیش از نصف دریافت کنید

برای کسانی که هنوز از تصمیم بلیزارد مبنی بر حذف حالت داستانی از بازی رنج می برند، به نظر می رسد حداقل یک روایت در قالب ماموریت های داستانی در فصل 6 به بازی می آید. علاوه بر این، بخش تسلط قهرمان و سیستم پیشرفت بازیکن نیز وجود دارد. ذکر شده. اگرچه مشخص نیست که آیا این ویژگی‌ها مانند نسخه‌های عرضه‌شده در سال 2021 کار می‌کنند یا خیر، نام این ویژگی‌ها این تصور را ایجاد می‌کند که شباهت‌هایی وجود خواهد داشت.

نقشه راه جدید Overwatch 2
نقشه راه جدید Overwatch 2

بر اساس جزئیات ارائه شده، به نظر می رسد که فصل 5 Overwatch دارای یک محیط فانتزی قرون وسطایی، احتمالاً با عنوان Mischief and Magic خواهد بود. نکته برجسته این موضوع، رویداد با زمان محدود فصل، Questwatch است. اطلاعات بیشتری در مورد این رویداد فاش نشده است، اما تصویر آن بر روی بنر یک نقشه فانتزی با یک قلعه، کوه ها، یک لانه شیطانی سر به فلک کشیده و غیره را به تصویر می کشد. فصل 5 همچنین شامل یک فیلم سینمایی جدید با همراهی سگ دوست داشتنی، بازگشت بازی های تابستانی Overwatch، یک فصل مینی رقابتی 5v5، یک کارگاه سازندگان، و محتوایی است که اولین سالگرد Overwatch 2 را جشن می گیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر