شما می توانید این تلویزیون OLED 4K ال جی را با قیمت بیش از نصف دریافت کنید


صرف نظر از اینکه واقعاً به چیزی برای فروختن نیاز دارید یا نه، رد شدن از برخی پیشنهادات آنقدر سخت است که باید نگاهی بیندازید. آ تلویزیون 48 اینچی LG A2 OLED 4K 600 دلار یا کمتر یکی از این معامله‌ها است، و می‌توانید همین الان در Best Buy فقط با 600 دلار یا فقط 570 دلار اگر عضو My Best Buy Plus یا Total هستید، آن را دریافت کنید. این معامله بخشی از فروش عظیم Best Buy در 4 جولای است.

A2 تلویزیون OLED سطح پایه فعلی ال‌جی است (قیمت 1300 دلار)، اما یک تلویزیون OLED سطح پایه ال‌جی به راحتی می‌تواند از نظر کیفیت تصویر اکثر تلویزیون‌های دیگر را در محدوده قیمتی 600 دلار شکست دهد – این بسیار زیاد است. همانطور که گفته شد، A2 از HDMI 2.1 پشتیبانی نمی کند، که برای کسانی که به دنبال استفاده از فناوری پیشرفته با PS5 یا Xbox Series X|S خود هستند شرم آور است.

معامله با a حتی بهتر می شود Best Buy Plus یا Total Membership— که 30 دلار اضافی نسبت به مجموع تخفیف شدید دریافت می کند.

برای کسانی که نمی‌دانند، اشتراک پولی My Best Buy به شما امکان ارسال دو روزه رایگان برای همه چیز و پنجره‌های بازگشت طولانی را می‌دهد، و هزینه آن 50 دلار در سال برای سطح پلاس و 180 دلار در سال برای سطح کل است که شامل محافظت از محصول خود Best Buy است. . در هر خریدی که در زمان عضویت انجام می دهید.

ال جی 48
ال جی 48 اینچ A2 OLED

همانطور که می بینید، اشتراک پولی My Best Buy شامل تخفیف های انحصاری مانند 30 دلار اضافی برای LG A2 می شود. اگر هنگام خرید این تلویزیون مشترک یک اشتراک پلاس یا توتال شوید، از این تخفیف جایزه در قیمت اشتراک خود بهره مند خواهید شد. عضویت با تخفیف جایزه در این تلویزیون به دست نمی‌آید، اما اگر در Best Buy با هر نظمی خرید کنید، احتمالاً ارزش این قیمت را دارد.

بخوانید  مجموعه لگو با تم دینامیت BTS برای جمعه سیاه تخفیف زیادی دریافت می کند

لازم به ذکر است یکی دیگر از مزایای عضویت در حال حاضر رایگان B2G1 در آن است همه بازی‌ها را تغییر دهید، از جمله پیش‌سفارش‌ها برای بازی‌های هیجان‌انگیز آینده مانند Marvel of Super Mario Bros. و بازی RPG سوپر ماریو. استفاده از این پیشنهاد، 50 دلار و بیشتر از سطح بهترین خرید من را به همراه خواهد داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر