اسباب بازی های جدید از فیلم Super Mario Bros. رسید


پس از موفقیت چشمگیر Super Mario Bros. و آن موج اول اسباب بازی هاJakks Pacific از موج دوم اسباب بازی های Super Mario Bros رونمایی کرد. این فیلم طی چند هفته آینده در Target و سایر خرده‌فروشان عرضه می‌شود و چندین رقم در حال حاضر در دسترس است.

بسته اسباب‌بازی جدید شامل چهره‌هایی مانند Tanooki Mario و Kamek، ماشین‌های کاملاً جدید RC، و مجموعه‌های بازی مانند Bowser’s Island و Donkey Kong Arena و غیره است. بیایید تمام اسباب بازی های جدید فیلم Super Mario Bros را مرور کنیم. که طی چند هفته آینده منتشر خواهد شد. و اگر می‌خواهید برخی از اسباب‌بازی‌های موجود را انتخاب کنید، انتخاب را در اینجا بررسی کنید آمازون و هدف.


Mario Rumble R/C Kart Racer

شرحی ارائه نشده است

50 دلار

ابتدا می توانید صحنه معروف Rainbow Road از فیلم را با Mario R/C Kart Racer بازسازی کنید. فیگور کنترل از راه دور به لطف اتصال 2.4 گیگاهرتزی خود دارای برد 100 فوتی است و به ورودی های شما پاسخ می دهد، ماریو سر و دستان خود را برای هدایت می چرخاند و لوله اگزوز کارت روشن می شود و غرغر می کند. Mario R/C Kart Racer اکنون در Target با قیمت 50 دلار در دسترس است.


چهره های Super Mario Bros. 5 اینچ

شرحی ارائه نشده است

هر کدام 20 دلار

اول، چهار برادر جدید Super Mario. 5 اینچی در ماه جولای در Target عرضه خواهد شد. خط جدید شامل Tanooki Mario، Catsuit Mario، Kamek و Racing Suit Princess Peach است. هر فیگور دارای یک شی منحصر به فرد است، مانند شی پوسته آبی هلو یا برگ تانوکی نمادین ماریو تانوکی، و دارای بین 8 تا 16 نقطه بیان است. بسته های رقمی 20 دلاری از ماه آینده در Target و سایر خرده فروشان به فروش خواهند رسید.

بخوانید  پاسخ امروز وردل (شماره 572) - 12 ژانویه 2022

مینی فیگورهای Super Mario Bros.

شرحی ارائه نشده است

هر کدام 6 دلار

همچنین مجموعه جدیدی از فیگورهای 1.25 اینچی شامل Cat Mario، Tanooki Mario، General Koopa، Shy Guy، Dry Bones و Goomba نیز وجود دارد. هر شکل با یک صفحه سوال همراه است که برای نمایش مکان‌های نمادین فیلم، مانند مزرعه قارچ تانوکی ماریو، تا می‌شود. هر عدد به صورت جداگانه به قیمت 6 دلار فروخته می شود. شما می توانید اولین موج از فیگورهای مینیاتوری شش تکه را با قیمت 36 دلار در آمازون همین الان انتخاب کنید.


قلعه جزیره بوسر

شرحی ارائه نشده است

30 دلار

این مجموعه بازی، قلعه Bowser’s Castle را همانطور که در فیلم دیده می شود بازسازی می کند. مجموعه بازی شامل قطعات تعاملی مانند سلول زندان متحرک، تله ها و مسیرهای پنهان است. این شامل یک فیگور منحصر به فرد Bowser 1.25 اینچی است. قلعه Bowser’s Island با قیمت 30 دلار در دسترس خواهد بود.


استادیوم Donkey Kong

شرحی ارائه نشده است

20 دلار

مجموعه استادیوم Donkey Kong بر اساس میدان گلادیاتور است که در آن ماریو و Donkey Kong در فیلم با هم روبرو می شوند. این مجموعه برای نمایش مجموعه‌ای از کنگ‌ها در غرفه‌ها باز می‌شود و شامل پلتفرم‌ها، جعبه‌ها و صفحه‌های سؤال است که می‌توانید برای سفارشی کردن عرصه استفاده کنید. این مجموعه شامل یک فیگور انحصاری 1.25 اینچی Donkey Kong است. شما می توانید استادیوم Donkey Kong را با 20 دلار تصاحب کنید.


نبرد Bowser بادی

شرحی ارائه نشده است

40 دلار

این Bowser غول‌پیکر بادی برای بچه‌هایی که می‌خواهند خودشان دشمن ماریو را بگیرند عالی است. این شکل 42 اینچ قد دارد و شامل سه “گلوله آتشین” برای پرتاب در دستان Boswer است.

بخوانید  آخرالزمان هوش مصنوعی چقدر محتمل است؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر