صندلی های بازی Razer Iskur در آمازون تخفیف های زیادی دارند


شما می توانید تا 33٪ صرفه جویی کنید صندلی بازی Razer Iskur XL در آمازون همین الان به طور منظم 600 دلار، شما می توانید این صندلی بازی را تنها با 400 دلار بردارید. هر سه نوع رنگ مشکی، خاکستری و مشکی/سبز در این جایزه قابل دریافت هستند. اگر به یک صندلی بازی کمی کوچکتر نیاز دارید، Razer Iskur استاندارد 430 دلار است500 دلار کاهش داد.

Razer Iskur XL یک صندلی نسبتاً بزرگ است که هدف آن افراد بین 6 تا 6 دقیقه و 10 اینچ است (از این رو “XL” در نام آن است) و می تواند تا وزن 400 پوند را تحمل کند. این صندلی برخی از بهترین پشتیبانی های کمری را ارائه می دهد به لطف انحنای کمری قابل تنظیم داخلی برای پشتیبانی از کمر و دسته های قابل تنظیم با گزینه های ارتفاع و زاویه چندگانه، در صندلی بازی پیدا شده است.

Razer Iskur استاندارد از همان پشتیبان کمری عالی و طراحی کلی برخوردار است، اما ساختار کمی کوچکتر آن برای کسانی طراحی شده است که قد آنها 5’6 تا 6’2 اینچ است و وزن آنها 300 پوند یا کمتر است. همانطور که می بینید، یک کراس اوور در اینجا وجود دارد، بنابراین اگر حدوداً شش فوت قد دارید، احتمالاً از هر یک از مدل ها راضی خواهید بود.

ریزر ایسکور
ریزر ایسکور

توجه داشته باشید که این صندلی ها بدون مونتاژ می آیند، اما دستورالعمل های گام به گام در آن گنجانده شده است. همچنین اگر می‌خواهید که تحویل‌دهنده آن را برای شما بسازد، می‌توانید «مجموعه تخصصی» را انتخاب کنید، اگرچه این گزینه 90 دلار اضافی به سفارش شما اضافه می‌کند. ما این گزینه را توصیه نمی کنیم، زیرا Iskur می تواند به راحتی در حدود 45 دقیقه یا کمتر مونتاژ شود – برای ساخت آن به مهارت خاصی نیاز نیست.

بخوانید  Halo Infinite با پاداش عملیات Cyber ​​Showdown III به سایبرپانک می رود

این فروش Razer Iskur فرصتی عالی برای گرفتن یک صندلی بازی راحت است که به نظر عالی می رسد، اما اگر در مورد صندلی های بازی عالی دیگر کنجکاو هستید، مطمئن شوید که مجموعه ای از بهترین صندلی های بازی ما را بررسی کنید. (Iskur در لیست است) .

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر