پاسخ امروز وردل (شماره 572) – 12 ژانویه 2022

چه کسی هر چند وقت یک بار از یک اقدام کوچک وردل در پنجشنبه قدردانی نمی کند؟ در حالی که پاسخ ها در سال 2023 عموماً بی اهمیت بوده اند، پاسخ امروز در 12 ژانویه این روند را کاهش می دهد. اگرچه خود این کلمه تا حدودی رایج است، اما دارای املای غیر معمول و قرار دادن حروف جالب است. اگر بازیکنی بتواند این کلمه را در سه حدس اول خود دریافت کند، تعجب خواهیم کرد، اما دریافت آن بدون هیچ کمکی کاملا غیرممکن نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ما با نکاتی شروع می کنیم که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود، اما فوراً آن را رد نکنید.

  • نکته 1: این کلمه زمان گذشته یک فعل است که می توان آن را به عنوان پریدن از مسافت طولانی تعریف کرد. مترادف این فعل “طاق” است.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است که هر دو در وسط کلمه قرار دارند. کلمه هیچ حرف تکراری ندارد. با “L” شروع و با “t” ختم می شود.

اگر هنوز Wordle را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً از نقطه شروع عبور کرده اید، ممکن است به دنبال سرنخ هایی باشید که آیا به دیوار برخورد کرده اید. خوشبختانه، ما این را در ادامه این راهنما ارائه می دهیم. ما همچنین پاسخ کامل را به بازیکنانی خواهیم داد که می‌خواهند بدون آسیب از امروز خارج شوند.

بخوانید  هاسبرو 900 شغل دیگر را کاهش می دهد و کل اخراج ها به 29 درصد کل شرکت می رسد

پاسخ امروز وردل – 12 ژانویه 2022

اگر این سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل Wordle به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل وردل 12 ژانویه… “پرید”. این رایج ترین کلمه در جهان نیست، و “pt” در پایان احتمالا باعث عصبانیت برخی بازیکنان شده است. امیدوارم که هر بازیکنی بتواند وردل را به درستی دریافت کند و به خط خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.