نقشه اصلی GTA 6: Vice City بخشی از یک ایالت است


Vice City در GTA 6 است، اما تنها بخشی از نقشه بزرگتر لئونیدا است.

از مدت ها پیش، زمانی که اطلاعاتی درباره Grand Theft Auto 6 تا زمان اعلام تریلر به بیرون درز کرد، اکثر گیمرها می دانستند که Vice City را در آنجا خواهیم دید. اما یکی از مهم ترین نکات تریلر بازی GTA 6 این است که نشان می دهد نقشه آن محدود به شهر Vice نیست. می توانید ویدیوی کوتاهی از نقشه GTA 6 را در کانال یوتیوب یک گیمر مشاهده کنید.

از تریلر متوجه شدیم که Vice City در بازی GTA 6 گستردگی و جزئیات بیشتری دارد.حتی مکان های آشنای مانند جزیره ستاره دریایی و ساحل اقیانوس در این بازی جدید حضور دارند.اما خود Vice City با الهام از شهر میامی در نظر گرفته شده است. بخشی از Leonida State در Grand Theft Auto 6. در وب سایت رسمی بازی می خوانیم: “Leonida State مکانی است که شامل خیابان های نئونی Vice City و فراتر از آن است.”

کروکودیل در بازی GTA 6

همانطور که Vice City از میامی الهام گرفت، لئونیدا نیز از ایالتی که میامی در آن قرار دارد الهام گرفت: فلوریدا. سبک زندگی افراد حاضر در تریلر بازی GTA 6 و همچنین محیط هایی که در آنجا می بینیم، به طرز چشمگیری شبیه به محیط های ایالت فلوریدا است. تا جایی که برخی از شخصیت ها از واقعی بودن طراحی نقشه بازی شوکه شده اند.

شاید جالب باشد بدانید که نام لئونیدا خود پیوند تاریخی با فلوریدا دارد. فردی که برای اولین بار گروهی از مهاجران اروپایی را به ایالت فلوریدا آورد. خوان پونس د لئون نام داشت فقط “لئون” را کمی به وزن فلوریدا تغییر دهید تا نام لئونیدا را بگیرید.

بخوانید  پرفروش ترین بازی های هر یک از 25 سال گذشته در ایالات متحده

پرواز هواپیما بر فراز آب در بازی GTA 6

در تریلر اشارات زیادی به فلوریدا وجود دارد. از چند گزارش تلویزیونی و گروه خاصی از محتوای رسانه های اجتماعی گرفته تا احمق ها، تفنگ های مختلف و حیات وحش غنی. چه عباراتی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که مثلاً می گویند این یا آن اتفاق فقط برای لئونیدا می افتد و آنچه روی تی شرت شخصی نوشته شده است: “در لئونیدا ما گاز می گیریم” ، ثابت می کند که راک استار بی شرمانه لئونیدا را طراحی کرده است. بالاخره نقد جوامع امروزی با کمدی تاریک و نشان دادن بسیاری از واقعیت های جاری یکی از پایه های سری بازی های GTA است.

کلی تاون، بلوار کاتالان، فرودگاه VCI، بندر VC/Keys، Vice Beaches، Downtown Area و Stockyard Area برخی از مکان های بازی GTA 6 هستند. نقاط روی نقشه که به لطف نوشته های تریلر کشف کردیم، از جمله نشانه ها را می توانید در جدیدترین بازی استودیو Rockstar پیدا کنید.

این در حالی است که به دلیل حضور حیوانات مختلف در اولین تریلر بازی GTA 6، بسیاری از طرفداران امیدوارند تا بخشی از محیط طبیعی و حیات وحش غنی فلوریدا را در GTA 6 ببینند. آیا ممکن است بازی Grand Theft Auto 6 به بازیکن فرصتی برای شکار حرفه ای حیوانات مختلف و مراحل متمرکز بر این نوع فعالیت ها؟ در ویدیوی کوتاه دیگری از کانال یوتیوب یک گیمر، این مشکل را بیشتر توضیح دادیم.

بازی GTA 6 توسط Rockstar Games ارائه شده است

بازی GTA VI در سال 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر