نسخه PC بازی Ghost of Tsushima به زودی معرفی خواهد شد

نیک بیکر ادعا کرده است که طرفداران باید منتظر معرفی نسخه PC بازی Ghost of Tsushima در چند روز آینده باشند.

از زمان عرضه پورت بازی انحصاری پلی استیشن به رایانه شخصی، طرفداران منتظر تجربه Ghost of Tsushima بودند. حال در میان جدیدترین اخبار منتشر شده در مورد این بازی، مشخص است که انتظار بازیکنان رو به پایان است و نسخه PC این بازی اکشن ماجراجویی جهان باز که توسط استودیو ساکر پانچ ساخته شده است، در ادامه معرفی خواهد شد. چند روز آینده.

نیک بیکریکی از بنیانگذاران XboxEra با انتشار توییتی جدید اعلام کرد که اخبار نسخه PC بازی Ghost of Tsushima ممکن است در روز سه شنبه 15 اسفند 1402 (5 مارس 2024) منتشر شود. نیک بیکر در این پست نوشت: «خبر نسخه PC بازی Ghost of Tsushima احتمالا به زودی به اشتراک گذاشته خواهد شد؛ شاید حدود 5 مارس؟

هنوز مشخص نیست که آیا ساخت نسخه PC بازی Ghost of Tsushima تنها در این تاریخ تایید می شود یا اینکه این بازی بلافاصله پس از انتشار در دسترس کاربران رایانه های شخصی قرار خواهد گرفت. اما نیک بیکر اولین احتمال را محتمل می داند. در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در توییتر، اینسایدر تایید کرد که اینسایدر “نمی‌گوید که Ghost of Tsushima به زودی برای رایانه شخصی عرضه خواهد شد” و فقط خاطرنشان کرد که “ما در مورد آن نسخه خواهیم شنید.”

چندی پیش یکی از کارمندان استودیوی Nixxes Software ادعا کرد که اطلاعاتی در مورد عرضه بازی های پلی استیشن برای رایانه های شخصی در سال 2024 دارد. همانطور که در رسانه 4chan گزارش شده است، سونی برنامه های مختلفی برای کاربران رایانه های شخصی دارد. علاوه بر Ghost of Tsushima، باید منتظر نسخه PC بازی The Last of Us Part 2 و Demon's Souls نیز باشیم. ظاهرا استودیو Soccer Punch مسئولیت پورت Ghost of Tsushima را بر عهده دارد.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - چگونه تونیک بادی سبز لینک را دریافت کنیم

تحریریه مجله بازی یک گیمر