تریلر بازی Rise of the Ronin سلاح های متنوعی را در بازی به نمایش می گذارد

پلی استیشن ژاپن تریلر جدیدی برای نمایش سلاح های مختلف بازی Team Ninja's Rise of the Ronin منتشر کرده است.

استودیو Team Ninja و Koei Tecmo اخیرا تریلرهای جدیدی را به اشتراک گذاشته اند که گیم پلی بازی Rise of the Ronin را به نمایش می گذارد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که شعبه ژاپنی پلی استیشن تریلر دیگری از بازی اکشن RPG برای نمایش سلاح های مختلف Rise of Ronin منتشر کرده است.

سلاح‌های بازی Rise of the Ronin به دو دسته تقسیم می‌شوند: سلاح‌های سرد و گرم. تنوع سلاح ها در Rise of Ronin به بازیکنان این امکان را می دهد که حملات منحصر به فردی را انجام دهند و امکان ترکیب حملات با جابجایی بین سلاح ها وجود دارد. هر سلاح حرکات تکمیلی خاص خود را دارد مانند ضربه زدن، بریدن و تیراندازی.

Rise of the Ronin ابزارهای مختلفی را برای مبارزه در اختیار بازیکنان قرار می دهد، از ناگیناتا (اسلحه غوغایی که سامورایی ها در ژاپن فئودال استفاده می کردند) گرفته تا دو تیغه و کاتانا. سلاح‌های برد مانند تپانچه و تیرکمان آسیب زیادی وارد می‌کنند و استفاده از قلاب‌های قلاب در طول مبارزه هیجان‌انگیز است.

دانلود ویدیو از ابرات

Rise of the Ronin فاقد حالت PvP است، اما بازیکنان می توانند به سه بازیکن دیگر ملحق شوند تا ماموریت های داستان اصلی را به صورت آنلاین تجربه کنند. این بازی نقش آفرینی سه سطح دشواری را به بازیکنان ارائه می دهد: سحر (آسان)، غروب (معمولی) و گرگ و میش (سخت). Rise of Ronin در تاریخ 3 آوریل 1403 (22 مارس 2024) به طور انحصاری برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

بخوانید  تام هندرسون فکر می کند بازی GTA 6 به طور رسمی در سال 2023 معرفی خواهد شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر