تام هندرسون فکر می کند بازی GTA 6 به طور رسمی در سال 2023 معرفی خواهد شد

شرکت مایکروسافت در اواسط پاییز امسال، به عنوان بخشی از گزارش خود به نهاد نظارتی UK CMA مدعی شده است که نسخه جدید بازی Grand Theft Auto در سال 2024 عرضه خواهد شد.از سوی دیگر در ابتدای نوامبر سال جاری، اشتراوس زلنیکمدیر عامل Tik To طی تماسی با سرمایه گذاران اعلام کرد که GTA 6 تحت تأثیر هک Rockstar Games قرار نگرفته است. او همچنین اعلام کرد که تاخیر را به شکست ترجیح می دهد و به همین دلیل تاریخ انتشار بازی 2022 اعلام نشده است.

این شخص اخیراً مقاله ای با عنوان اعلامیه های بازی که می توانیم در سال 2023 ببینیم در وب سایت Insider Gaming منتشر کرده و در مورد پیش بینی های خود برای سال جدید صحبت کرده است. در این مقاله، او روی گزارش قبلی خود مبنی بر عرضه Grand Theft Auto 6 در سال 2024 یا 2025 ایستاده است. اگرچه پیش بینی او مورد انتقاد برخی از طرفداران این مجموعه قرار گرفت، اما او به آن پایبند بود:

ترور در بازی GTA V

همانطور که احتمالا می دانید، هر دو بازی GTA 5 و Red Dead Redemption 2 دو سال پس از معرفی در دسترس کاربران قرار گرفتند. این موضوع باعث شد که هندرسون بر احتمال عرضه بازی در سال 2025 تاکید ویژه ای داشته باشد. از سوی دیگر، Eisnaider فوق الذکر معتقد است که پیش بینی مایکروسافت از انتشار این اثر در سال 2024 کمی خوش بینانه است.

به م هندرسون، کارشناس داخلی معروف بازی، در تاپیک های جدید خود اعلام کرد که به قمار اعتقاد دارد. GTA 6 آینده به طور رسمی توسط Rockstar در سال 2023 معرفی خواهد شد.

بخوانید  پد DDR عملکردی Crochet Creator Crafts

نظرت چیه عزیزم؟ آیا در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی GTA 6 خواهیم بود؟ نظرات خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

بی شک طرفداران دنیای بازی های ویدیویی مدت ها منتظر انتشار اخبار جدیدی از GTA 6 بودند و حدود ده سال از انتشار آخرین نسخه این مجموعه و ارائه اطلاعات جدید و رسمی در مورد بازی می گذرد. نسخه جدید سری بازی Grand Theft Auto می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند. اکنون در جدیدترین اخبار دنیای بازی، تام هندرسون او به عنوان یکی از افراد شناخته شده صنعت، به شدت معتقد است که بازی GTA 6 به طور رسمی توسط Rockstar Games و Take-Two Interactive در سال 2023 معرفی خواهد شد.

“گفتم که GTA 6 در سال های 2024-2025 منتشر خواهد شد، که معتقدم هنوز تاریخ قطعی است. معرفی در سال 2023 کاملاً با آن سال ها سازگار است؛ به خصوص اگر به طور کلی با بازی Rockstar و Take-Two آشنا باشید. در معرفی و عرضه بازی های خود در گذشته اقدام کرده است.وی در ادامه صحبت های خود بیان می کند: آیا اعلام انتشار خواهد شد. [تاریخ انتشار] آیا برای سال 2024 امکان پذیر است؟ مطمئن. اما تاریخ Rockstar نشان می دهد که به هر حال این بازی یک سال دیگر عقب رانده خواهد شد.