ارجاع تصادفی به دنباله یا DLC Deathloop

جیسون کلی، صداپیشه شخصیت کلت وان در Deathloop در یک مصاحبه به طور تصادفی به توسعه یک بسته الحاقی یا دنباله برای بازی اشاره شد.

جیسون کلی در اکشن تیراندازی Deathloop، شخصیت کلت وان صداگذاری شده است مسئول است در مصاحبه با Streamily به نام کد پروژه بازی سازی Deathloop اشاره ای به سال ها ساخت خود کرد. او سپس توضیح داد که نمی تواند رمز عبور را فاش کند زیرا هنوز توسط استودیو آرکین برای توسعه پروژه استخدام شده است. بعد از چند ثانیه سکوت اعتراف کرد که احتمالا حرفی زده که نباید می گفت. زیرا در حالی که Arkin هنوز از نام رمز Deathloop برای استخدام افراد استفاده می کند، به نظر می رسد کار روی آن IP هنوز ادامه دارد.

بازی Deathloop در تاریخ 20 سپتامبر سال جاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد. Deathloop به روز رسانی Goldenloop را در تمام پلتفرم ها دریافت کرد، از جمله قابلیت پایان گسترده تر و قابلیت متقاطع برای رویارویی PvP. کلی اشاره دیگری به “بازی جدید” Dethloop در ماه می کرد. برای افزایش امکان ساخت دنباله یا اسپین آف Deathloop.

در پایان، نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اگرچه مصاحبه کلی با Streamily به اکتبر سال جاری برمی گردد، کاربر ردیت r/GamingLeaksandRumours اخیرا اطلاعات فاش شده را کشف کرده و به اشتراک گذاشته است. به هر حال به نظر می رسد کار آرکین با بازی Death Loop هنوز به پایان نرسیده است و احتمالا پروژه جدیدی مرتبط با این بازی در دست ساخت است.

بخوانید  Red Dead Redemption Might Be Getting A Re-Release