کپی فیزیکی Balder's Gate 3 روی چندین دیسک عرضه می شود

بازی Baldur's Gate 3 به دلیل اندازه بزرگ احتمالاً در انتشار فیزیکی خود با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

Baldur's Gate 3 Deluxe Physical Edition برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس Xbox Series S در راه است، اما به نظر می رسد این نسخه دارای مشکلاتی است. مایکل داوزمدیر انتشارات Larian Studio گفت که نسخه Xbox این بازی احتمالا به سه یا چهار دیسک نیاز خواهد داشت.

همانطور که مایکل داوز توضیح داد، استودیو Larian می خواهد خریداران نسخه فیزیکی بتوانند بدون نیاز به دانلودهای سنگین روی کنسول ها، بازی Baldur's Gate 3 را به طور کامل تجربه کنند. مدیر انتشارات استودیو لاریان گفت: “برنامه این است که (Balder's Gate 3) به طور کامل روی دیسک قابل پخش باشد. این واقعیتی است که ما با آن روبرو هستیم.”

انتشار بازی ها روی چند دیسک مشکل جدیدی نیست، بسیاری از بازی های پلی استیشن 1 به این روش منتشر شدند. آثار امروزی مانند Final Fantasy 7 Rebirth معمولاً در دو دیسک منتشر می شوند. در این میان، برخی از بازی‌های سنگین وجود دارند که بازیکنان را مجبور می‌کنند تا بخش زیادی از فایل‌ها را حتی پس از نصب دیسک دانلود کنند.

اگرچه Baldur's Gate 3 فقط به صورت دیجیتال در دسترس است، اما موفقیت بزرگی برای Larian Studios و Hasbro بوده است. هواداران باید منتظر این مسابقه باشند تا قبل از پایان سال از رسانه ها حمایت کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مجموعه لگو انحصاری Disney Villains یکی از بسیاری از معاملات لگو در هفته دایره بزرگ است.