نسخه محدود کنسول Nintendo Switch Lite Animal Crossing باندل تخفیف نادر دریافت می کند

نینتندو Nintendo Switch Lite: Animal Crossing Edition را در طول فصل تعطیلات سال گذشته منتشر کرد که به این گوشی جمع و جور طراحی جدید و براقی می دهد که در رنگ های صورتی (انحصاری هدف) یا آبی (انحصاری Walmart) در دسترس است. سریع به امروز بروید و سیستم آبی اولین تخفیف خود را دریافت می کند. بعد از اینکه Nintendo Switch Lite: Timmy & Tommy's Aloha Edition را به سبد خرید خود در Walmart اضافه کردید، قیمت آن به تنها 179 دلار کاهش می یابد (200 دلار). این یک طرح زیبای Animal Crossing دارد و یک نسخه دیجیتالی از Animal Crossing: New Horizons را به همراه دارد. به این ترتیب، این بدون شک بهترین معامله Switch Lite است که تا به حال از یک خرده فروش بزرگ دیده ایم.

این نسخه از Switch Lite نه تنها دارای آثار هنری زیبای Animal Crossing در سراسر شاسی خود است (از جمله آثار هنری سفید در پشت و یک نماد کوچک در جلو)، بلکه یک کد دانلود برای Animal Crossing: New Horizons نیز دریافت می‌کنید. و از آنجایی که New Horizons معمولاً 60 دلار قیمت دارد، شما اساساً Switch Lite را با قیمت 120 دلار دریافت می کنید.

بخوانید  با فروش یک ماهه بازی ویدیویی Woot در بازی ها، کنسول ها و لوازم جانبی صرفه جویی کنید

این یک معامله قابل توجه است، حتی اگر فروش تقریبا تضمین شده باشد. Switch Lite صورتی انحصاری Target در حال حاضر فروخته شده است.

Switch Lite هنوز یک گزینه عالی برای خریداران مقتصد است، زیرا به شما امکان می‌دهد بازی‌های مشابهی را با پسرعموهای گران‌تر خود انجام دهید، در حالی که هزینه آن کسری از قیمت است. و اکنون که می توانید آن را با 180 دلار دریافت کنید، دلیلی برای رد کردن آن وجود ندارد.

اگر موجودی موجود نیست، حتماً مدل OLED Nintendo Switch را که در Walmart نیز به فروش می رسد، بررسی کنید. به طور معمول با قیمت 350 دلار فروخته می شود، می توانید تنها با 309 دلار کنسول پریمیوم را در دست بگیرید. همراه با صفحه نمایش بسیار بزرگتر از Switch Lite، می توانید در واقع این صفحه را متصل کرده و به تلویزیون خود وصل کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر