نسخه بتای عمومی بازی بتلفیلد موبایل در چندین کشور آغاز شده است

در سؤالات متداول Battlefield Mobile می خوانیم: «Battlefield Mobile برای دانلود رایگان است و به بازیکنان امکان دسترسی انحصاری به Battle Pass، لوازم جانبی و محتوای قابل باز شدن را می دهد. تمامی اقلام قابل خرید در این بازی فقط برای نمایش هستند و هیچ تاثیری بر روی گیم پلی یا عملکرد بازیکن نخواهند داشت. این بازی توسط استودیو Industrial Toys حمایت مالی می شود الکس سروپیانبنیانگذار و مدیر عامل سابق Bungie Develops.

از جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که الکترونیک آرتز نسخه بتای عمومی Battlefield Mobile را در دسترس بازیکنان کشورهای منتخب آسیای جنوب شرقی قرار داده است. این نسخه این هفته در فیلیپین، اندونزی، تایلند، مالزی و سنگاپور برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. پیش‌ثبت‌نام برای تجربه بتای Battlefield Mobile اکنون در مناطق منتخب دیگر قبل از انتشار نسخه بتا گسترده‌تر در دسترس است.

الکترونیک آرتز در سال 2018 استودیوی Industrial Toys را خریداری کرد. بتا Battlefield Mobile شامل حالت های قبلی این سری مانند Conquest و Rush و همچنین برخی از نقشه های موجود مانند Grand Bazaar و Noshahr Canals of Battlefield 3 است. آندره ویلسونمدیرعامل EA در گزارش مالی اخیر این شرکت گفت که بسته به عملکرد نسخه‌های بتای Beltfield Mobile، عرضه جهانی در اواخر امسال یا اوایل سال 2023 امکان‌پذیر است.

الکترونیک آرتز نسخه بتای عمومی بازی Battlefield Mobile را در کشورهای منتخب آسیای جنوب شرقی منتشر کرد.