فیلم دوربین مدار بسته در تاریکی مطلق از دید دوربین مال

دوربین مداربسته داهوا استارلایت تصاویر را در حداقل نور ثبت می کند، در حالی که دوربین های دید در شب دیگر قادر به فیلمبرداری در نور بسیار کم نیستند. در واقع، این فناوری دوربین مداربسته داهوا Starlight ترکیبی از سنسور نور ستاره و کاهش نویز تصویر پیچیده است که منجر به خروجی با کیفیت در شب می شود.

دوربین دید در شب

دید در شب توسط مادون قرمز یا IR

اینگونه است که دوربین مداربسته داهوا تصاویر قابل مشاهده ای می سازد که چشم انسان قادر به دیدن آن ها نبود.

دوربین های مداربسته داهوا استارلایت با لنزهای بزرگتر می توانند نور بیشتری را جمع آوری کنند و کیفیت تصویر بهتری ارائه دهند.

دوربین مداربسته شیائومی یکی از برندهای متعدد دوربین مداربسته است که از سنسورهای مادون قرمز برای دید در شب استفاده می کند.

با توجه به پیشرفت های صورت گرفته توسط سیستم دوربین مدار بسته در سال های اخیر. دوربین مداربسته دید در شب نیز از فناوری های مختلفی برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته و ذخیره آنها در هارد دیسک استفاده می کند. نور ستاره، نور مادون قرمز و نور ال ای دی ها دوربین های مدار بسته از جمله رویکردهایی هستند که دوربین های مدار بسته برای ضبط تصاویر در شب استفاده می کنند. در ادامه به بررسی هر یک از این فناوری های دید در شب دوربین مداربسته با ذکر مثال می پردازیم.

گزارش پایان اطلاعیه

در مقایسه با چشم انسان، دوربین‌های مداربسته داهوا استارلایت دارای سنسورهای بزرگ‌تر، دیافراگم بازتر و سرعت شاتر پایین‌تر هستند که به دوربین‌های مداربسته داهوا امکان می‌دهد تا نور کافی برای تشخیص چهره و پلاک خودرو را جمع‌آوری کنند.

بخوانید  قاتل نقابدار در پوستر جدید Scream VI در نیویورک ظاهر می شود

برای درک بهتر نحوه عملکرد یک سیستم نظارت تصویری یا امنیتی، باید بدانید که این سیستم ها به طور مرتب به روز می شوند. فناوری به کار رفته در دوربین مداربسته از جمله دید در شب به کاربران این امکان را می دهد که بیشتر و بهتر ببینند. اما دوربین مداربسته چگونه در شب فیلمبرداری می کند؟

دوربین مداربسته داهوا استارلایت با سنسورهای مختلف تولید می شود تا در شب خروجی خوبی داشته باشد بدیهی است که این نوع دوربین مداربسته قیمت بالایی برای تولید تصاویر واضح خواهد داشت.

در ادامه به توضیح فناوری مادون قرمز می پردازیم که قیمت مناسب تری نسبت به دوربین داهوا استارلایت دارد.

پاسخ ساده به این سوال این است که دوربین های مدار بسته با استفاده از یک یا چند منبع نور در شب تصاویر را ضبط می کنند. برای این کار، نور مادون قرمز اشیا و مناطق را قابل مشاهده می کند. ما فرض می کنیم می خواهید در مورد نحوه فیلمبرداری دوربین های مدار بسته در شب بیشتر بدانید! برای بینش عمیق تر در مورد عملکرد دید در شب دوربین های مدار بسته با ما همراه باشید.

دوربین مداربسته چگونه در تاریکی ضبط می کند؟

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تکنولوژی مادون قرمز یا مشابه IR دوربین مداربسته شیائومی از نور مادون قرمز برای روشن کردن تصاویر در تاریکی استفاده می کند. نور مادون قرمز که دوربین مداربسته شیائومی از آن استفاده می کند در اطراف ما است، اما این نور قابل مشاهده نیست، فناوری IR. طول موج های مادون قرمز را دریافت می کند و به دوربین مداربسته شیائومی اجازه می دهد تصاویر را در شب ضبط کند.

بخوانید  عناوین Xbox Game Pass بیشتری از جمله GoldenEye 007 و Hi-Fi Rush معرفی شدند

دوربین مداربسته شیائومی در شب یا هر زمان دیگری که نور کافی وجود ندارد سیستم را به طور خودکار به حالت دید در شب تغییر می دهد و فیلتر کردن این نور در روز هیچ تاثیری نخواهد داشت.

دوربین امنیتی شیائومی با IR تصاویر را سیاه و سفید ضبط می کند. پرتو مادون قرمز دوربین مداربسته شیائومی توانایی تشخیص رنگ ها را از بین می برد. این مدل دوربین مداربسته شیائومی به دلیل سادگی و کم هزینه بودن نسبت به سایر دوربین های دید در شب مورد توجه قرار گرفته است.

دوربین مداربسته داهوا مجهز به تکنولوژی Starlight; برای توضیح ساده فناوری Starlight، چشم انسان را در نظر بگیرید که در شرایط کم نور و تاریکی به سختی می تواند چیزی را تشخیص دهد، از سوی دیگر دوربین مداربسته داهوا که مجهز به نور ستاره است به نور ستاره حساس است و می تواند تصاویری در نور کم و کم نور ثبت کند. تاریکی شب را نشان دهد

مقایسه دوربین Starlight با سایر دوربین های مشابه

دوربین مدار بسته ستاره لایت

سنسورهای دوربین مداربسته داهوا عموما هستند 1/1.8 اینچ یا بزرگتر، دوربین های مداربسته با سنسورهای بزرگتر با گرفتن نور بیشتر، کیفیت تصویر را افزایش می دهند.

لازم به ذکر است که امواج مادون قرمز برد کمی دارند و قسمت زیادی از آنها نمی توانند از شیشه عبور کنند، بنابراین نباید دوربین امنیتی IR شیائومی را در مسیر شیشه قرار دهید.

شاید هر فردی که دارای سیستم دوربین مداربسته است در مورد عملکرد آن کنجکاو باشید