نبردهای هیجان انگیز را در اولین تیزر سریال The Witcher: Blood Origin به نمایش بگذارید


نتفلیکس اولین تیزر و پوستر شخصیت سریال The Witcher: Blood Origin را با عموم به اشتراک گذاشته است.

در اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس تریلر و پوسترهای جدید سریال The Witcher: Blood Origin را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این مینی سریال پیش پرداخت که میشل یو، سوفی براون و لوران اووارین آنها در آن ایفای نقش می کنند، در 25 دسامبر پخش می شود. تیزر جدید 3 قهرمان اصلی را در مرکز توجه قرار می دهد و سکانس های هیجان انگیز سریال را نشان می دهد.

دانلود فیلم آپارات

این سریال ماجراهای 3 شخصیت مختلف را دنبال می‌کند: لورنس اووارین، بازیگر وایکینگ‌ها، نقش فیال، جنگجوی قبیله‌ای جنگجو را بازی می‌کند که قسم خورده است از پادشاه محافظت کند. شانگ چی و افسانه ده حلقه با بازی میشل یوه در نقش سیان، آخرین عضو قبیله عشایری. سوفیا براون، بازیگر سریال مارسلا (مارسلا) در نقش ایل، مبارزی که صدای یک الهه را دارد.

سریال 6 قسمتی The Witcher: Blood Origin به وقایع 1200 سال قبل از اتفاقات سریال اصلی در دنیای الف ها نگاه می کند. در خلاصه داستان این سریال می خوانیم: «این نمایش داستان فراموش شده خلقت اولین ویچر و اتفاقاتی را روایت می کند که منجر به پیوند کره ها می شود؛ اتفاقی مرموز که دیوارهای جدایی دنیاهای مختلف را از بین برد و باعث شد. دنیای هیولاها، انسان ها و الف ها ادغام می شوند.”

تمرین مینیR، مجری که در The Phantom of the Opera (شبح اپرا) ظاهر می شود. لنی هنریبازیگر هری پاتر و زندانی آزکابان میرن مکبازیگر سریال آشیانه ناتانیل کورتیسبازیگر سریال It’s a Sin (گناه) دیلن مورونبازیگر ناتینگ هیل جیکوب کالینز-لویThe True History of the Kelly Gang بازیگر و بله رمانبازیگر فیلم The Capture یکی از دیگر بازیگرانی است که در سریال کوتاه مدت The Witcher: Blood Origin بازی می کند.

بخوانید  یک چهارم بازیکنان God of War Ragnarok داستان بازی را کامل کرده اند

دکلن دی بارا او به عنوان تهیه کننده اجرایی و مجری سریال Witcher: Bloodline و سارا اوگرمن و ویکی جوسون آنها وظیفه هدایت بخش های مختلف آن را بر عهده دارند. لورن اشمیت هیسریکمجری سریال The Witcher در کنار جیسون براون، تومک باگینسکی و جارک ساکو پلاتیج فیلمز نیز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه است. آندری ساپکوفسکینویسنده لهستانی رمان ویچر به عنوان مشاور پروژه کار می کند.