نحوه پرورش حیوانات و جانوران در میراث هاگوارتز


اگر دوست دارید حیوانات را در بازی های مختلف شکار کنید، احتمالاً در هاگوارتز Legacy نیز همین کار را خواهید کرد. ویواریوم، یک مکان ویژه در اتاق مورد نیاز، به عنوان پناهگاهی برای جانوران اسیر شده و رام شده عمل می کند. با این حال، اگر در کمپین پیشرفت بیشتری داشته باشید، روشی را باز خواهید کرد که به حیوانات شما اجازه می دهد فرزندان خود را داشته باشند. در اینجا راهنمای میراث هاگوارتز ما است تا به شما کمک کند جانوران و حیوانات خود را در vivarium پرورش دهید.

Colt of the Dead Quest: Breeding Mechanics

برای شروع به پرورش موجودات جادویی در میراث هاگوارتز، باید Plight of a House Elf و Charles Rookwood’s Trial را کامل کنید. هنگامی که این ماموریت ها را کامل کردید، دیک، جن خانه در اتاق مورد نیاز، وظیفه دیگری به شما می دهد: کلت مردگان.

Foal of the Dead شامل انجام کارهای زیر است:

  • یک تسترال نر و ماده بگیرید.
  • Breeding Pen Spellcraft را از فروشگاه Hogsmeade’s Tomes and Scrolls خریداری کنید.
شما باید در لانه آنها به دنبال یک زن و مرد Thestral بگردید.
شما باید در لانه آنها به دنبال یک زن و مرد Thestral بگردید.

تعدادی Thestrals پیدا کنید

خرید دستور العمل طلسم کاملاً توضیحی است. در مورد Thestrals، می توانید یک لانه را در گوشه شمال شرقی نقشه جهان در نزدیکی برج سن باکار پیدا کنید.

ایده این است که به طور مخفیانه با انتخاب بازیگران Disillusion، سپس انتخاب یک هدف و انتخاب Levioso، نزدیک شویم. این زمانی است که باید از Nab-sack برای شروع مینی بازی استفاده کنید. همچنین، از آنجایی که به یک زن و مرد Thestral نیاز دارید، هنگام بررسی اطلاعات آنها به جنسیت آنها توجه کنید.

بخوانید  خرابی سرورهای Diablo 4 به دلیل خطای 300202 از اتصالات جلوگیری می کند
یک لانه خاص Thestral را می توان در قسمت شمال شرقی نقشه یافت.
یک لانه خاص Thestral را می توان در قسمت شمال شرقی نقشه یافت.

قلم پرورشی

به Room of Requirement برگردید و با Deek صحبت کنید. یک کات سین پخش می شود که قفل بیوم Swamp (فقط یکی از چهار بیوم Vivarium در بازی) را باز می کند. وارد فضای دنیای جدید شوید و دو Thestrals را آزاد کنید. در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد:

  • قلم پرورشی را با صرف 18 سنگ ماه بسازید.
  • Thestral را به عنوان گونه انتخاب کنید.
  • پروسه پرورش جانور در میراث هاگوارتز 30 دقیقه طول می کشد، بنابراین در صورت نیاز یک جست و جو انجام دهید یا مقداری غذا بگیرید.
  • وقتی این کار انجام شد، فرزندانی خواهید دید. او را نوازش کنید و به او غذا بدهید.
  • برای تکمیل تلاش به Deek برگردید.
قلم پرورش را بسازید و منتظر بمانید تا یک موجود جادویی نوزاد متولد شود.  فقط 30 دقیقه طول می کشد.
قلم پرورش را بسازید و منتظر بمانید تا یک موجود جادویی نوزاد متولد شود. فقط 30 دقیقه طول می کشد.

این فقط یک مثال خاص برای نوع خاصی از حیوانات است. به یاد داشته باشید که تا زمانی که بتوانید یک نر و یک ماده از یک گونه پیدا کنید، همان مکانیک پرورش حیوانات اعمال می شود.

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

بخوانید  باگ Apex Heirloom بازیکنان Ash را در مضیقه قرار می دهد و باعث شکایات «پرداخت به ضرر» می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر