خرابی سرورهای Diablo 4 به دلیل خطای 300202 از اتصالات جلوگیری می کند

راه اندازی Diablo IV تاکنون نسبتاً روان بوده است، اما بازی در حال حاضر با صف های اتصال و خطاهایی مواجه است که بازیکنان را از بازی باز می دارد.

این اولین بار نیست که Diablo IV با مشکلات سرور مواجه می‌شود، اما چنین مشکلاتی بین راه‌اندازی دسترسی زودهنگام بازی در 2 ژوئن و عرضه کامل آن در 6 ژوئن نسبتاً نادر بوده است. بلیزارد قبلاً پس از تست استرس سرور اسلم خود گفته بود که سرورهای IV Diablo برای راه‌اندازی آماده شده‌اند، اما هنوز هم ممکن است در روز راه‌اندازی «کمی ناهموار» شود.

بلیزارد در حال حاضر از این موضوع آگاه است. راد فرگوسن، مدیر کل فرنچایز Diablo توییت کرد که تیم در سریع ترین زمان ممکن برای حل مشکلات سرور کار می کرد. خدمات مشتریان بلیزارد نیز دارد توییت کرد ضمن عذرخواهی اعلام کرد که “بابت هر گونه ناراحتی ناشی از قطعی های امروز عذرخواهی می کند” و در تلاش است تا مشکلات را در اسرع وقت حل کند.

خطای اتصال جدید برای ترساندن طرفداران دیرینه Diablo کافی است، کسانی که ممکن است راه اندازی بدنام Diablo III در سال 2012 را به خاطر بیاورند. Diablo III اولین بازی از این سری بود که همیشه آنلاین بود (شبیه Diablo IV) و از مشکلات سرور دائمی رنج می برد. در هفته اول آن مشکلات طولانی، پیامی را که بازیکنان ناامید مدام دریافت می‌کردند، یعنی خطای ترسناک 37، تبدیل به یک میم برای خودش کرد.

[#Diablo4] مجددا بابت ناراحتی ناشی از قطعی های امروز عذرخواهی می کنیم. ما در تلاش هستیم تا این مشکل را در اسرع وقت حل کنیم!

بخوانید  Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves Cast Dabble With Necromancy در کلیپ جدید

— بلیزارد CS – قاره آمریکا (@BlizzardCS) 8 ژوئن 2023

به گفته بلیزارد، Diablo IV بزرگترین بازی در تاریخ این شرکت است که از فروش 3.5 میلیون نسخه ای Diablo III در 24 ساعت ابتدایی خود بالاتر است و از راه اندازی گسترش Shadowlands توسط بلیزارد پیشی گرفته است. World of Warcraft که بیش از 3.7 میلیون نسخه در سال به فروش رساند. روز اولش Shadowlands برای مدت کوتاهی پرفروش‌ترین عنوان بازی رایانه‌های شخصی تمام دوران را در اختیار داشت، اگرچه این تاج و تخت به سرعت با عرضه Cyberpunk 2077 غصب شد. هنوز مشخص نکرده است که این بازی تا کنون دقیقاً چند نسخه فروخته است.

یک خطای اتصال جدید – “خطای 300202” – ظاهر شده است که به سادگی به بازیکنان می گوید “مشکل اتصال وجود دارد”. برخی از بازیکنان تنها پس از انتظار در صف ورود، خطا را مشاهده می‌کنند و پس از آن از صف خارج می‌شوند و مجبور می‌شوند کل فرآیند را از نو شروع کنند. این مسائل بیش از یک ساعت در زمان نگارش این مقاله ادامه داشته است.