به‌روزرسانی فوریه Halo Infinite به Nerf اجازه می‌دهد تا سلاح‌ها را برداشته و رها کند

در مورد رفع اشکال، پچ پایداری سرویس گیرنده و سرور را بهبود می بخشد، پارازیت اسلحه با سلاح های نیمه خودکار را کاهش می دهد، و از یک اشکال بصری جلوگیری می کند که در آن سلاح های نیمه خودکار از دید شخص سوم دوبار شلیک می کنند. شما می توانید تغییرات فاش شده و همچنین توضیحات 343 Industries را مشاهده کنید وبلاگ Halo Waypoint.

343 Industries برخی از تغییراتی که در آپدیت 15 فوریه Halo Infinite رخ می دهد را فاش کرده است. یادداشت‌های پچ کامل در روز انتشار در دسترس خواهند بود.

اکنون انداختن یک اسلحه همان زمان تعویض اسلحه است. به گفته 343 Industries، انداختن سلاح در بازی Halo به یک روش معمول تبدیل شده بود و بازیکنان نگرانی خود را در مورد دفعات انداختن سلاح ها ابراز کرده بودند. این تغییر باعث می‌شود که بازیکنان رقابتی از رها کردن سلاح‌ها به جای جابجایی منصرف شوند. در حالت های مخصوص سلاح، نارنجک ها شعاع انفجار کمی کمتر خواهند داشت. زاویه خطای تفنگ های تک تیرانداز غیر هدف نیز کاهش یافته است.

در مورد تغییرات بزرگ، ویجت CSR رتبه بندی شده باید تغییرات در CSR را با وضوح بیشتری بیان کند. Winter Update این مدها را اضافه کرد. این وصله ارائه آن‌ها را اصلاح می‌کند و امیدواریم درک تغییرات را آسان‌تر کند، بالا یا پایین. در لیست پخش Ranked Arena، هر رتبه سلاح پس از برداشتن یک سلاح در حالت “قرمز” قرار می گیرد. این بدان معنی است که یک سلاح جدید تا زمانی که اصل آن از بین نرود، دوباره روی قفسه ظاهر نمی شود.

بخوانید  به‌روزرسانی مملو از شتر Minecraft بالاخره یک نام دارد: Trails And Tales

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر