نحوه دسترسی به تست محدود Counter-Strike 2 Beta

برای آزمایش محدود، Valve می‌گوید تعدادی از عوامل که توسط تیم توسعه Counter-Strike 2 مهم تلقی می‌شوند، روی افرادی که وارد پیش‌نمایش دنباله می‌شوند، تأثیر می‌گذارند. زمان پخش اخیر شما در سرورهای رسمی Valve، Trust Factor و وضعیت حساب Steam شما همگی نقش مهمی در تعیین اینکه آیا شما برش را انجام می دهید ایفا می کنند، و در صورت انتخاب، یک اعلان در منو دریافت خواهید کرد. اصل CS. : برو

Counter-Strike 2 به طور رسمی توسط Valve معرفی شده است و برای طرفدارانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که معیارهای خاصی را رعایت کنند، می توانند در این هفته به نسخه آزمایشی بازی بپیوندند که Valve آن را یک آزمایش محدود می خواند. این قسمت اول بازی هنوز تاریخ مشخصی برای مدت زمان ماندگاری ندارد، اما با توجه به سوالات متداول دریچهبازیکنان می‌توانند از تمام تسلیحات CS:GO، برگردان‌ها و سایر آیتم‌های موجودی خود در آنجا استفاده کنند، اگرچه تغییر اقلام موجودی در بازی مجاز نیست.

نحوه دسترسی به تست محدود Counter-Strike 2

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پس از دریافت دعوتنامه، “ثبت نام” را انتخاب کنید و دانلود خود را شروع کنید. پس از اتمام دانلود، گزینه “Limited Test” را برای پخش انتخاب کنید.

ویژگی های تست محدود Counter-Strike 2

بازی Counter-Strike 2 برای انتشار در تابستان 2023 برنامه ریزی شده است و به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای CS:GO در دسترس خواهد بود. با افشای رسمی بازی، Valve جزئیات فنی بیشتری را در مورد دنباله نمایش داد، از جمله نارنجک‌های دودی واقعی، نرخ تیک تکامل‌یافته، و نقشه‌های اصلاح‌شده که کاملاً با استفاده از ابزارهای جدید Source 2 و ویژگی‌های رندر جدید بازسازی شده‌اند.

بخوانید  بازیکنان Mortal Kombat 1 با تغییر تاریخ کنسول خود از پرداخت دیوارها جلوگیری می کنند

برای دور اول، Valve می‌گوید بازی Deathmatch و Unranked Competitive روی نقشه Dust2 ارائه می‌شود و نسخه‌های آزمایشی محدود آینده حالت‌ها، نقشه‌ها و ویژگی‌های دیگر بازی را ارائه خواهند داد. امتیازات تجربه‌ای که در تعداد محدودی از تست‌ها به دست می‌آیند به CS:GO منتقل می‌شود و Valve می‌گوید که بازیکنان می‌توانند از تجربه خود به صورت استریم و ویدیو بسازند.

بازیکنان بیشتری به مرور زمان به آزمون محدود اضافه می‌شوند، بنابراین اگر واجد شرایط دور اول دعوت‌ها نیستید، مرتباً به منوی اصلی CS:GO سر بزنید تا ببینید آیا دعوتی دریافت کرده‌اید یا خیر.

نحوه بازی Counter-Strike 2 Test Limited