کالاف دیوتی وارزون تاریخچه شرکت و بازی | 1gamer

پس اولین کار مجله خبری یک گیمردا کردن سلاح و تجهیزات مورد نیاز خواهد بود تا بتوانید جان سالم به در ببرید. کشته شدن سریع در بازی های اینچنینی بسیار دردناک خواهد بود.اما نگران نباشید این بازی چندین مکانیزم حیات دوباره برای شما فراهم می آورد و بازیکنانی که کشته می شوند، اگر هنوز یک هم تیمی زنده داشته باشند به گولاگ فرستاده می شوید. سپس نوبت رقابت تک به تک شما با حریفی که همانند شما مرده است می رسد؛ در صورتی که در این نبرد برنده شوید،این امکان را خواهید داشت که مجدد وارد بازی شوید. از نظر گیم پلی، سازندگان سعی کرده‌اند تا برای بازی کالاف دیوتی وارزون 2 از همان سیستم مشابه با وارزون 1 استفاده کنند. مثل سایر عناوین سبک بتل رویال، شما از بالا توسط یک هواپیما وارد منطقه می‌شوید، سپس به پایین می‌پرید و برای زنده ماندن تلاش می‌کنید. همان­طور که عرض کرده بودیم، کالاف دیوتی وارزن برای رایانه­ ها منتشر شده بوده و مدتی است که نسخه کالاف دیوتی موبایل در دست قرار دارد.

  • مخصوصا که سایر بازیکنان زندانی شده می‌توانند به ضرر یکی از بازیکنان اقدام کنند.
  • تیم فارس گیمر ( فورتنایت فا سابق ) از اوایل ماه مهر سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرد و اولین فروشگاه در ایران بود که فقط محصولات بازی پر طرف دار فورتنایت را عرضه میکرد.
  • هر دو حالت Team Deathmatch و Domination به‌طور قطعی در این نسخه حضور خواهد داشت.
  • می‌توان گفت که بتل پس در وارزون مزایای زیادی برای بازیکنان به همراه دارد.
  • بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است حالت رتبه‌بندی داشته باشد.
بخوانید  دات پیچ فاصله بین پیکسل ها را میگویند

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هر یک دارای مزایا و معایب خود هستند. اما هیچ کدام آنقدر بد یا وحشتناک نیستند که بگوییم Call of Duty Mobile بهتر است یا Warzone. در کل هر دو جنبه های مثبت خود را دارند و نهایت تلاش خود را می کنند تا گیمرهای بیشتری به خود جذب کنند.

http://badorclothesworkshop.irهمه‌چیز با جدیدترین تکنولوژی‌های روز ساخته شده و از موارد صوتی بگیرید تا جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها و حتی سیستم کنترل بازی، همگی برای بازی با صفحه گوشی بهینه‌سازی شده‌اند. همه‌چیز مهیاست تا یک بازی شگفت‌انگیز را روی گوشی خود نصب کنید. گیم رویال یکی از بهترین و ارزان ترین سایت های خرید سی پی وارزون موبایل میباشد. اما هرگز بعید نیست که حداقل هنگام عرضه نسخه بتا یا اصلی خرید سی پی وارزون موبایل شاهد پیش‌نیاز بودن جدیدترین پرچمداران برای اجرای بازی باشیم.

آموزش وارزون موبایل

در صورت نداشتن اکانت در بازی، در صفحه باز شده لازم است تا بر روی گزینه Create a free Blizzard Account کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه ساخت اکانت بازی منتقل خواهید شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. مجموعه رضا جم با مدیریت و سرپرستی محمدرضا میری از ابتدای سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده؛ و مجموعه کاملی از خدمات قانونی بازی های آنلاین را به کاربران ارائه داده. در عنوان سال ۲۰۱۹ مدرن وافر بود که با منو خاصی به نام Gunsmith آشنا شدیم؛ جایی که می‌توانستید اسلحه مورد نظر خود را با اتچمنت‌های آن تقویت کرده و عملکرد آن را بهتر کنید.

بخوانید  فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی⭐ هایپر فرش ، هایپر مارکت تخصصی فرش ماشینی ⭐

همه اپراتورها در این بازی جذاب

راهنمای خرید سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎ خرید کامپیوتر گیمینگ با حداقل پردازنده نسل چهارمی i3 و یک گرافیک ۹۷۰… به دلیل محدودیت­ ها و تحریم های ایران قابلیت خرید سی پی برای گیمر ها وجود ندارد . به­ همین امر شما می­توانید به راحتی با پرداخت وجه رایگان کشور،خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان موبایل تان را از ماداشته باشید. این بازی مانند شماره ۱ در سبک بتل رویال بوده و در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) عرضه خواهد شد.

بتل پس باندل وارزون موبایل