میشل یو در ویدیوی جدید The Witcher: Blood Origin مهارت های مبارزه خود را نشان می دهد.


شبکه آنلاین نتفلیکس اولین کلیپ از سریال پیش درآمد The Witcher: Blood Origin با بازی میشل یوه را به اشتراک گذاشته است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که شبکه آنلاین نتفلیکس اولین ویدیوی سریال The Witcher: Blood Origin را بارگذاری کرده است. در این عصاره میشل یو پس از جنگ با لوران اووارین و سوفی براون این به آنها درس هایی می دهد تا مبارزه خود را بهبود بخشند. این پیش درآمد داستان افراد خارجی را روایت می کند که برای سرنگونی امپراتوری متحد می شوند. سری کوتاه جدید مجموعه ویچر در تاریخ 25 دسامبر منتشر خواهد شد.

این سریال داستان 3 شخصیت را روایت می کند: لارنس آفوارین بازیگر سریال وایکینگ ها (وایکینگ ها) در نقش فیال، مبارزی از یک قبیله جنگجو که سوگند یاد کرده از پادشاه محافظت کند، بازی می کند. شانگ چی و افسانه ده حلقه با بازی میشل یوه در نقش سیان، آخرین عضو قبیله عشایری. سوفیا براون، بازیگر سریال مارسلا (مارسلا) در نقش ایل، مبارزی که صدای یک الهه را دارد.

دانلود فیلم آپارات

سریال 6 قسمتی The Witcher: Blood Origin به وقایع 1200 سال قبل از اتفاقات سریال اصلی در دنیای الف ها نگاه می کند. در خلاصه داستان این سریال می خوانیم: «این نمایش داستان فراموش شده خلقت اولین ویچر و اتفاقاتی را روایت می کند که منجر به پیوند کره ها می شود؛ اتفاقی مرموز که دیوارهای جدایی دنیاهای مختلف را از بین برد و باعث شد. دنیای هیولاها، انسان ها و الف ها ادغام می شوند.”

مینی خلبانبازیگر فیلم شبح اپرا (فانتوم اپرا) لنی هنریبازیگر هری پاتر و زندانی آزکابان میرن مکبازیگر سریال آشیانه ناتانیل کورتیسبازیگر سریال It’s a Sin (گناه) دیلن مورونبازیگر ناتینگ هیل جیکوب کالینز-لویThe True History of the Kelly Gang بازیگر و بله رمانبازیگر سریال The Capture از دیگر بازیگرانی است که در سریال کوتاه The Witcher: Blood Origin ایفای نقش کرده است.

بخوانید  بهترین فیلم های دیوید فینچر | ۱۲ اثر معمایی + امتیاز IMDB

دکلن دی بارا او به عنوان تهیه کننده اجرایی و مجری سریال Witcher: Bloodline و سارا اوگرمن و ویکی جوسون فرمان قسمت های مختلف آن را دارند. لورن اشمیت هیسریکمجری سریال The Witcher در کنار جیسون براون، تومک باگینسکی و جارک ساکو پلاتیج فیلمز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی سریال است. آندری ساپکوفسکینویسنده لهستانی رمان ویچر نیز به عنوان مشاور پروژه کار می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر