مهمترین بازی های خرداد 1402 که نباید از دست داد

آخرین بازی بزرگ ماه ژوئن که در 30 این ماه می آید، بازی Crash Team Rumble است. این بازی یک تجربه تیمی و رقابتی خواهد بود و بازیکنان با شخصیت های مختلف از دنیای کراش وارد عرصه خواهند شد. هدف تیم ها جمع آوری میوه های Wamba و رساندن آنها به مقصد است و در نهایت تیمی که بتواند بیشترین میوه را جمع آوری کند برنده مسابقه است.

مبارزان بازی Street Fighter 6

بازی Street Fighter 6

  • تاریخ انتشار: 12 ژوئن
  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس

اگر در چند سال گذشته اخبار بازی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که System Shock قرار بود مدت‌ها پیش منتشر شود و پس از چندین بار تاخیر بالاخره در نهم ژوئن برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. System Shock نامی آشنا برای گیمرهای قدیمی است و نسخه جدید آن در واقع بازسازی اولین نسخه از این سری است.

ماجراجویی گولوم در ارباب حلقه ها: گولوم

بازی ارباب حلقه ها: گلوم

  • تاریخ انتشار: 4 ژوئن
  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس

در زمان انتشار، بازی دارای 18 شخصیت خواهد بود که از شخصیت های قدیمی و محبوبی مانند کن و ریو گرفته تا شخصیت های جدید را شامل می شود. جلوه های بصری بازی حسابی چشم نواز است و امیدواریم در این نسخه شاهد ارتقای گیم پلی غنی و مبتنی بر مهارت این سری باشیم. در هر صورت، Street Fighter 6 یک اثر عظیم است و باید دید که آیا کپکام این بار پس از موفقیت در بازسازی Resident Evil 4 موفق به ارائه یک بازی درجه یک دیگر خواهد شد یا خیر.

بازی Company of Heroes 3 در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. یکی از ماموریت های بازی که ترکیبی از حالت های نوبتی و همزمان است و حس کمپین های Total War را القا می کند، بازیکنان را به کشور ایتالیا می برد و باید به تدریج مناطق مختلف آن را تصرف کنید تا در نهایت به رم برسید. کمپین دیگر بازی در آفریقا جریان دارد و سبک کلی آن شبیه کمپین های رایج در سری و نسخه های قبلی است. Company of Heroes 3 دارای بخش چند نفره نیز می باشد و می توان آن را به مدت طولانی به صورت رقابتی با سایر بازیکنان بازی کرد.

بخوانید  به روز رسانی بعدی Halo Infinite محتوای هیجان انگیزی را به ارمغان می آورد

اولین بازی بزرگ ماه ژوئن که در چهارمین ماه از راه می رسد، The Lord of the Rings: Gollum است. مجموعه ارباب حلقه ها آنقدر گسترده و بزرگ است که ما از هر تجربه مرتبط با آن هیجان زده می شویم. حتی اگر بازی چندین بار تاخیر داشته باشد. ارباب حلقه ها: گولوم داستان گولوم را روایت خواهد کرد و وقایع آن هشت سال قبل از اینکه ما برای اولین بار گولوم را در فیلم های ارباب حلقه ها ببینیم، روایت می شود و داستانی اصلی خواهد داشت. گولوم حلقه را قبل از بدست آوردن بیلبو در اختیار داشت و تحت تأثیر قدرت آن قرار گرفت تا به وضعیت فعلی خود تبدیل شود.

پوستر بازی Company of Heroes 3

نسخه کنسول Company of Heroes 3

  • تاریخ انتشار: 9 ژوئن
  • پلتفرم: پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس

با فرا رسیدن خرداد ماه، در این ویدیو مهم ترین بازی هایی که در این ماه منتشر می شوند را معرفی می کنیم؛ از Diablo 4 تا Street Fighter 6. با یک گیمر همراه باشید.

هنر بازی لایه های ترس

بازی لایه های ترس

  • تاریخ انتشار: 25 ژوئن
  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس

Company of Heroes 3 چندی پیش بر روی رایانه شخصی منتشر شد و توانست یک تجربه استراتژی با محوریت جنگ جهانی دوم را ارائه دهد. حال قرار است نسخه کنسولی بازی در تاریخ 9 ژوئن برای پلتفرم های نسل نهم منتشر شود و سازندگان سعی کرده اند با بهینه سازی کنترل های بازی و موارد دیگر، تجربه خوبی را بر روی این پلتفرم ها ارائه دهند.

در آخر به من بگویید در ماه ژوئن بیشتر منتظر کدام بازی هستید؟

ارباب حلقه ها: گولوم بیشتر مبتنی بر مخفی کاری است و باید دید که آیا این می تواند یک آزمایش موفق باشد یا خیر.

البته همه چیز به این سادگی نیست و انواع و اقسام اشیا روی نقشه ظاهر می شوند که می توانید با آنها مشکلات جالب و خنده دار را برای تیم رقیب به ارمغان بیاورید و همچنین می توانید وارد نبرد مستقیم با اعضای تیم مقابل شوید! پیش‌نمایش‌های Crash Team Rumble نوید یک بازی سرگرم‌کننده دیوانه‌وار را می‌دهند که امیدواریم در عمل نیز همین تجربه باشد.

بخوانید  تروی بیکر می خواهد نقش دردویل را بازی کند

بازیکنان با انتخاب کلاس های موجود وارد نبرد با دشمنان خواهند شد و گیم پلی اعتیادآور هک اند اسلش و غارت محور دیابلو در این نسخه به نمایش گذاشته خواهد شد. سازندگان قول داده اند که به دنیای تاریکی مانند دو نسخه اول این سری سری بزنند و اگر بلیزارد تصمیمات بدی را که در آخرین بازی های Diablo 4 گرفته بود تکرار نکند، می توان انتظار یک بازی درجه یک را داشت.

F1 23 بازی Cover Stars

بازی F1 23

  • تاریخ انتشار: 26 ژوئن
  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس

آخرین ماه بهار 1402 بازی های مهم زیادی دارد. سری Diablo با نسخه جدید این ماه برمی گردد و ما آثار بسیار مهم دیگری مانند Street Fighter جدید داریم. به همین منظور در این ویدیو و این مطلب به ارائه بازی های خرداد می پردازیم. لطفا ابتدا ویدیوی زیر را تماشا کنید تا در مورد بازی ها بیشتر صحبت کنیم:

بعد از Street Fighter 6، یک بازی بسیار مهم دیگر در 16 ژوئن داریم و نسخه جدید Diablo در راه است. Diablo IV یازده سال پس از نسخه سوم منتشر خواهد شد و اگر نسخه Immortals و نسخه بهبود یافته Diablo 2 را در نظر نگیریم، طرفداران این سری منتظر نسخه جدید بوده و آماده اند تا وقت خود را در محل کار تلف کنند و زندگی با آن نسخه جدید! اتفاقات Diablo IV پس از وقایع بسته الحاقی Diablo 3 رخ خواهد داد و بار دیگر شاهد ظهور شیاطین هستیم.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

محتوای جدید بازی بر اساس شخصیت نویسنده خواهد بود و سازندگان قول تجربه ای ترسناک و البته ترس روانی را داده اند. در هر صورت، با همه فراز و نشیب هایی که بازی هایش داشته اند، استودیو Blubber به طور کلی یک نام بزرگ در بازی های ترسناک محسوب می شود و باید دید که لایه های ترس چقدر ترس را منتقل می کنند.

بازی Layers of Fear در تاریخ 25 ژوئن منتشر خواهد شد که قرار است تجربه ای کامل از مجموعه لایه های ترس از استودیوی Blubber Team باشد و البته محتوای جدیدی نیز در آن عرضه خواهد شد. این بازی با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است و تنها بر روی کنسول های پلتفرم های نسل نهم موجود است، به همین دلیل است که انتظار داریم یک تجربه گرافیکی چشم نواز را شاهد باشیم.

بخوانید  چهار داستان عجیب که باور نمی‌کنید واقعی باشند

کراش و دکتر نئو کورتکس در Crash Team Rumble با هم روبرو می شوند

بازی Crash Team Rumble

  • تاریخ انتشار: 30 ژوئن
  • پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس

12 ژوئن یکی از مهم ترین بازی های ماه است و Street Fighter 6 در آن تاریخ برای علاقه مندان به بازی های مبارزه ای در دسترس خواهد بود. سری Street Fighter که یکی از قدیمی ترین و بهترین آثار سبک مبارزه ای است، همیشه تجربیات جالبی خلق کرده است و نسخه جدید آن بر اساس نمایش هایی که دیده ایم و همچنین نسخه بتا که اخیرا منتشر شده است، نوید خوبی را می دهد. کار انجام شده

یک روز بعد در 26 ژوئن، بازی F1 2023 را به عنوان آخرین نسخه شبیه ساز مسابقه فرمول 1 از استودیو Codemasters داریم. سازندگان بار دیگر سعی کرده اند تجربه ای واقع گرایانه از رانندگی با خودروهای فرمول 1 ارائه دهند و البته جنبه های دیگر این مسابقات مانند پیست و اتومبیل را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند. بازی قرار است قسمت داستانی هم داشته باشد و بر اساس آنچه در تریلر دیدیم، قرار است اتفاقات احساسی و شکست ها و پیروزی های مختلفی را در این قسمت تجربه کنیم.

System Shock یک بازی اکشن ماجراجویی با دوربین اول شخص است که بازیکنان را به ایستگاه فضایی می برد که در آنجا باید برای زنده ماندن تلاش کنند. نسخه اصلی بازی به دلیل حس ترس منحصربفرد و گیم پلی جذابش مورد تحسین قرار گرفت و سازندگان قول دادند که ویژگی های هیجان انگیز بازی را حفظ کرده و ظاهری مدرن و امروزی به آن ارائه کنند. با این حال، System Shock می‌تواند یک بازی قدیمی ارزشمند را بازسازی کند و موفقیت آن همچنان قابل مشاهده است.

دشمن اصلی دیابلو 4

بازی دیابلو IV

  • تاریخ انتشار: 16 ژوئن
  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس

پوستر بازسازی شوک سیستم

بازی شوک سیستمی

  • تاریخ انتشار: 9 ژوئن
  • پلتفرم: PC