جدیدترین DLC Minecraft باعث می شود دنیای شما به نظر برسد که مستقیماً از Sonic خارج شده است

برخلاف DLC‌های Dungeons & Dragons و Mega Man X، این بسته بافت هیچ حالت داستانی ندارد. در عوض، فقط می‌توان از آن در هنگام بازی در حالت Survival یا Creative استفاده کرد. این «انیمیشن‌های سفارشی، تماس‌های نوستالژیک، و برخی تغییرات سرگرم‌کننده در موجودی شما» را برای قرار دادن در دنیای سونیک ارائه می‌کند. بازیکنان همچنین متوجه خواهند شد که اکثر اوباش، مانند Creepers، The Ender Dragon و حتی Bees، شبیه یکی از ساخته های دکتر Eggman هستند.

نه تنها دنیای شما شبیه قطعه خواهد بود، بلکه با ارجاعات صوتی نیز پر خواهد شد. علاوه بر ارجاعات، خالق بسته بافت اشاره کرد که دکتر اگمن به عنوان یکی از رئیسان ظاهر خواهد شد. برای استفاده از بسته بافت، باید 990 سکه Minecraft (ارز برتر Minecraft) خرج کنید که حدود 6 دلار است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Minecraft، به مقاله ما در مورد اسناد نظامی طبقه بندی شده ایالات متحده که در سرور Minecraft Discord لو رفته است و چگونه می توانید اکنون Minecraft Pringles بخرید، مراجعه کنید.

موجانگ یک کراس اوور با سگا را برای آوردن سونیک و دوستانش به ماین کرافت اعلام کرده است. جدیدترین DLC یک بسته بافت جدید خواهد بود که دنیای شما را به نظر می‌رسد که مستقیماً از Green Hill Zone خارج شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.