معاملات جمعه سیاه PS5 – انحصاری های پلی استیشن، DualSense، هدست و موارد دیگر

در حال حاضر صدها معامله برجسته جمعه سیاه برای PS5 در دسترس هستند، از جمله برخی از بزرگترین بازی های سال 2022 و هزاران انحصاری پلی استیشن. برای کمک به شما در صرفه جویی، بهترین معاملات جمعه سیاه PS5 را که امروز از همه خرده فروشان اصلی موجود است جمع آوری کرده ایم. ما به به روز رسانی این لیست ادامه می دهیم زیرا معاملات جمعه سیاه بیشتری برای پلی استیشن در آخر هفته ظاهر می شود.

چه به دنبال یک RPG چالش برانگیز، یک ماجراجویی خانوادگی، یک کنترلر DualSense جدید یا هر چیز دیگری باشید، بلک فرایدی زمان بسیار خوبی برای انتخاب انواع تجهیزات PS5 است. هیچ معامله ای برای کنسول PS5 وجود ندارد، که جای تعجب نیست، و اگر یک خرده فروش در این تعطیلات تخفیف کنسول یا یک بسته خوب ارائه دهد، شگفت زده خواهیم شد – اما در حال حاضر می توانید باندل PS5 یا PS5 God of War را در PS Direct بخرید.

در زیر لیستی طولانی از بهترین معاملات جمعه سیاه PS5، از جمله بازی های انحصاری، بازدیدهای سال 2022 و لوازم جانبی فراوان را مشاهده می کنید. حتماً برای پیشنهادات جدید مرتباً بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر، به هاب جمعه سیاه 2022 ما نگاهی بیندازید، که شامل خلاصه‌ای از بهترین معاملات بلک فرایدی نینتندو سوییچ و خلاصه‌هایی از خرده‌فروش‌های متمرکز بر Best Buy، GameStop، Walmart و Target است.

در حالی که لیست بالا مکانی عالی برای شروع است، ما نزدیک به 100 معامله جمعه سیاه را جمع آوری کرده ایم که ارزش بررسی دقیق تر را دارد. مثل همیشه، این تخفیف ها زیاد دوام نخواهند داشت – و احتمالاً بسیاری از آنها در این آخر هفته ناپدید خواهند شد. پس اگر چیزی دیدید که نظرتان را جلب کرد، حتما سریع عمل کنید.

بخوانید  سازنده Final Fantasy 16 در مورد اینکه چگونه قدرت پلی استیشن 5 بر توسعه بازی تأثیر گذاشته است صحبت می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.