تخفیف های جمعه سیاه Xbox – بازی ها، کنترلرها، هدست ها و موارد دیگر از سال 2022

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

وقتی صحبت از Xbox Series S شد، می‌توانید نسخه ویژه «تعطیلات» را فقط برای خرید انتخاب کنید 240 دلار در آمازون. از آنجایی که تعطیلات زمان خوشی است، منطقی است که این کنسول جدید را با یک یا دو کنترلر اضافی مرتبط کنیم. مهمانی اول کنترلرهای ایکس باکس با قیمتی کمتر از 39 دلار به فروش می رسد. شما حتی می توانید در صرفه جویی زیادی صرفه جویی کنید کنترلر Xbox Elite Series 2, که برای بازی های رقابتی ایده آل است. و البته، چند پیشنهاد عالی برای هدست Xbox نیز وجود دارد.

چندین فیلم پرفروش که امسال راه اندازی شده اند در این پس انداز گنجانده شده اند، مانند Sonic Frontiers، Elden Ring، Lego Star Wars: The Skywalker Saga، Gotham Knights، چندین شبیه سازی ورزشی و موارد دیگر. فراتر از خرده فروشان فیزیکی، ایکس باکس میزبان مجموعه دیجیتالی جمعه سیاه خود است که به شما این شانس را می دهد که صدها بازی را با قیمت های باورنکردنی به ثمر برسانید. شایان ذکر است که GameStop با قیمت ها مطابقت دارد معاملات زیادی وجود دارد، بنابراین اگر ترجیح می دهید از آنجا خرید کنید یا این آخر هفته در فروشگاه محلی خود هستید، احتمالاً می توانید کمترین قیمت را در خرده فروشان بزرگ دریافت کنید.

بخوانید  تریلر جدید Final Fantasy 16 با تمرکز بر نبردهای بازی

معاملات جمعه سیاه ایکس باکس به طور رسمی در تمام خرده فروشان اصلی فرود آمده است. چه به دنبال یک کنترلر جدید باشید، چه بخواهید یک نسخه جدید و داغ را انتخاب کنید، یا فقط باید یک Xbox Series S را با قیمت پایین پیدا کنید، مطمئنا چیزی وجود دارد که توجه شما را جلب کند. برای کمک به شما برای مقابله با همه هرج و مرج، ما بهترین معاملات جمعه سیاه Xbox را که امروز در دسترس است جمع آوری کرده ایم. حتماً مرتباً بررسی کنید، زیرا با ظاهر شدن تخفیف‌های جدید، این فهرست را به‌روزرسانی می‌کنیم.

در اینجا یک مرور کلی از همه است بهترین معاملات جمعه سیاه ایکس باکس. ما همچنین برای بهترین معاملات بلک فرایدی نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن خلاصه‌ای داریم. همچنین، حتماً فروش جمعه سیاه را در Best Buy، Walmart و Target بررسی کنید.

نگاهی به معاملات جمعه سیاه ایکس باکس…