مدت زمان The Game Awards 2023 مانند سال گذشته طولانی است


10 روز قبل از The Game Awards 2023، جف کیلی اطلاعاتی در مورد مدت زمان مراسم و تعداد بازی هایی که قرار است پخش شود را ارائه کرد.

این روزها، طرفداران صنعت بازی های ویدیویی خود را برای The Game Awards 2023 آماده می کنند. مراسمی که هر ساله برگزار می‌شود و در کنار معرفی بازی‌های آینده، مهم‌ترین بخش آن اعلام برندگان در عرصه‌های مختلف دنیای بازی‌های ویدیویی است. ساعاتی پیش تنها 10 روز تا مراسم Game Awards 2023 باقی مانده است جف کیلیکارگردان و مجری آن در برنامه زنده پرسش و پاسخ اطلاعات جالبی از مراسم امسال اعلام کرد.

بعد از اینکه از او در مورد مدت زمان رویداد امسال و تعداد بازی هایی که در آن حضور خواهند داشت، سؤال شد، کلی تأیید کرد که The Game Awards 2023 تقریباً به همان اندازه سال گذشته خواهد بود. «نمی‌خواهم رقم دقیقی ارائه کنم. زیرا در فضای مجازی و اینترنتی پخش خواهد شد. احتمالاً هم از نظر محتوا و هم از نظر مدت زمان مشابه سال گذشته خواهد بود.»

«سال گذشته قرار بود مراسم کمی کوتاه‌تر باشد، اما صحبت‌های شیرینی بود قاضی کریس بیش از حد انتظار طول کشید. احتمالا مثل پارسال مراسم امسال هم کمی کوتاهتر باشد.

لبخند جف کلی در حالی که میکروفون را در دست داشت و در مقابل تماشاگران Game Awards اجرا می کرد

پس از اتمام مراسم Game Awards 2023، به تعداد نمایش ها و تریلرهای بازی از این رویداد خواهیم رسید. در این مورد کیلی نیز مقایسه ای با سال گذشته انجام داد و گفت: عدد دقیق را نمی دانم چون حساب نکردم. این مورد احتمالا مشابه سال گذشته خواهد بود. اما من دقیقا نمی دانم.»

بخوانید  برادران سوپر ماریو کالای فیلم - همه چیزهایی که می توانید همین الان بخرید

مراسم جوایز بازی 2023 قرار است روز جمعه 17 آذر (7 آذرماه) ساعت 4 صبح برگزار شود. شایعات حاکی از آن است که دموی جدیدی از بازی موردانتظار Death Stranding 2 در مراسم جوایز بازی امسال منتشر می شود.

حال باید منتظر ماند و دید جف کلی و تیمش چه پروژه هایی را برای طرفداران دنیای بازی های ویدیویی تدارک دیده اند؟ لطفا نظرات و پیش بینی های خود را در این زمینه با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر