برادران سوپر ماریو کالای فیلم – همه چیزهایی که می توانید همین الان بخرید

بسیاری دیگر از کالاهای فیلم Super Mario Bros. امروز آماده خرید هستند و ما لیستی از وسایل مورد علاقه خود را در زیر گردآوری کرده ایم.

همچنین توجه داشته باشید که بیشتر این موارد در Target برای فروش هستند – و اگر عضو حلقه هدف (حساب رایگان) هستید، می توانید وقتی 100 دلار خرج می کنید 25 دلار پس انداز کنید یا 10 دلار با صرف 50 دلارکه بارگیری آن کالاهای شایان ستایش ماریو را کمی آسان تر می کند.

پیچیده ترین شی برای برنده شدن می تواند باشد جعبه قلعه قارچ پادشاهی، همانطور که به شما یک منطقه بازی غول پیکر به اضافه چند فیگور کوچک برای شروع ماجراجویی در اختیار شما می گذارد. سایر ارقام قابل توجه و مجموعه بازی برای فروش گنجانده شده است مجموعه پخش فیلم Super Mario Bros Van و جعبه مینی فیگور که 12 رقم را فقط با 85 دلار ارائه می دهد.

از اسباب‌بازی‌های شیک و اکشن گرفته تا ماشین‌های اسباب‌بازی و بازی‌های رومیزی، نینتندو و ایلومینیشن تمام راه‌حل‌های تجاری خود را برداشته‌اند. دو تا از بامزه ترین اقلام موجود در فروش هستند ماریو و لویی مخمل‌های مخملی که هر کدام 30 دلار قیمت دارند اما کاملاً قابل حمل هستند و ارتفاع آنها بیش از یک فوت است. انواع مختلفی را نیز خواهید یافت مجسمه های کوچکتر که فقط 20 دلار قیمت دارد و همراه با لوازم جانبی اضافی ارائه می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.