مدت زمان کمپین تنها در تاریکی


به گفته سازنده Alone in the Dark، تجربه هر کمپین در این بازی حدود 6 تا 10 ساعت طول می کشد.

مدت زمان تجربه بازی Alone in the Dark مشخص شده است. طی چند ماه گذشته شاهد انتشار چند اثر بسیار خوب برای طرفداران ژانر وحشت و بقا بودیم. بازی های بیشتری از این سبک در آینده برنامه ریزی شده است. در میان بسیاری از بازی های ترسناکی که در آینده نزدیک منتشر خواهند شد، Alone in the Dark توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. زیرا استودیو Pieces Interactive و THQ Nordic در حال راه اندازی مجدد یکی از فرنچایزهای قدیمی و محبوب بقا هستند.

راه‌اندازی مجدد Alone in the Dark امسال منتشر می‌شود و تیم سازنده قول داده است که راه‌اندازی مجدد علاوه بر ارائه روایتی که مطابق با داستان اصلی باشد، در بسیاری از جنبه‌ها نیز گسترش خواهد یافت. داستان بازی دارای دو شخصیت اصلی به نام های امیلی هارتوود و ادوارد کارنبی می باشد که هر کدام با دیدی منحصر به فرد داستان را دنبال خواهند کرد. حالا، طرفداران می خواهند بدانند که تجربه کمپین برای هر یک از این شخصیت ها چقدر است؟

شخصیت اصلی Reboot تنها در تاریکی به یک زامبی شلیک می کند

در همین راستا اخیرا آندریاس اشمیدکر، تهیه کننده Alone in the Dark در THQ Nordic در مصاحبه ای تایید کرد که هر کمپین بین 6 تا 10 ساعت طول می کشد. در مجموع برای تجربه بازی می توانید بین 12 تا 20 ساعت شمارش کنید.اشمیدکر در این باره گفت: هدف ما این بوده که کمپین هایی را با زمان بین 6 تا 10 ساعت ارائه دهیم، حداقل دو بار بازی را تجربه کنید تا داستان را به طور کامل تجربه کنید.

بخوانید  جدید در HBO Max در فوریه 2023: Aqua Teen Forever: Plantasm، ویژه روز ولنتاین هارلی کوین، و بیشتر

Pisces Interactive قبلاً تأیید کرده بود که کمپین‌های امیلی و ادوارد شامل صحنه‌ها، مکان‌ها و رویدادهای منحصربه‌فردی است که در هیچ کمپین دیگری یافت نمی‌شود. در ادامه این مصاحبه، اشمیدکر توضیح داد که شرکت ناشر THQ Nordic تعهد بلندمدتی به این مجموعه دارد. بنابراین هنگام تصمیم گیری برای آینده خود، به واکنش هایی که نسبت به این راه اندازی مجدد می شود توجه خواهد کرد.

بازی Alone in the Dark قرار است در تاریخ 3 نوامبر (25 مهر) سال جاری بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه ی نمایشی رایگان Alone in the Dark: Prologue که به عنوان معرفی داستان شناخته می شود برای بازیکنان در همه پلتفرم های هدف در دسترس است.

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار این بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر