حضور قهرمانان مختلف در بازی از استودیوی پلی استیشن لندن


یک آگهی شغلی جدید نشان می دهد که بازی جدید پلی استیشن لندن دارای قهرمانان مختلفی خواهد بود.

استودیوهای سونی در حال کار بر روی پروژه های مختلفی در زمینه سرویس زنده هستند که در این میان استودیوی Haven $Fairgame و بازی Concord استودیوی Firewalk تاکنون معرفی شده است. علاوه بر این، Naughty Dog در حال توسعه بازی چندنفره The Last of Us است که هیجان زیادی را پیرامون معرفی خود ایجاد می کند. در همین حال، استودیو پلی استیشن لندن هنوز به طور کامل بازی بعدی خود را برای پلی استیشن 5 معرفی نکرده است، اما تایید کرده است که این بازی در یک نسخه فانتزی از شهر لندن خواهد بود. اکنون به لطف آگهی استخدام، اطلاعات بیشتری در مورد این بازی داریم.

استودیوی پلی استیشن لندن هنوز جزئیات گیم پلی بازی را منتشر نکرده است، اما گزارش اخیر ادعا می کند که بازیکنان می توانند هر شخصیتی را که می خواهند از بین فهرستی از قهرمانان مختلف انتخاب کنند. این گزارش بر اساس آگهی شغلی اخیر استودیو است که نشان می دهد استودیو مستقر در لندن به دنبال استخدام چندین طراح رزمی ارشد برای کمک به ایجاد گروهی متعادل از قهرمانان با توانایی های منحصر به فرد است. در توضیحات بیشتر آمده است که الگوی حمله دشمنان باید مشخص باشد تا بازیکنان با یادگیری مجموعه کامل توانایی های قهرمان با آنها مبارزه کنند.

بازی جدید استودیوی سونی پلی استیشن لندن با حضور اژدها

آگهی استخدام توضیح می دهد که طراحان باید در توسعه مهارت های جذاب و مقیاس پذیر و همچنین یک سیستم پیشرفت که بازیکنان را به تجربه بازی علاقه مند نگه می دارد تجربه داشته باشند. اشاره به تجربه توسعه و ارائه عناصر جنگی در مقیاس بزرگ برای رایانه شخصی و کنسول در هر دو مفهوم مفهومی و روش های تجربی توسط بازیکنان

بخوانید  انتخاب کریستینا هادسون و اورن اوزیل برای نوشتن فیلمنامه Fast and Furious 11

جدا از اینکه در این آگهی شغلی به مطالبی مانند Raid اشاره شده است، ظاهراً برخی از جزئیات آن مربوط به عرضه همزمان بازی بر روی رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 است. هرمان هالستدر گذشته رئیس استودیو پلی استیشن تایید کرده بود که تنها در حوزه بازی های خدماتی زنده، امکان انتشار همزمان بازی های ویدئویی بر روی پلی استیشن و کامپیوتر توسط سونی وجود دارد.

می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر