نمایش سیستم آب و هوا در تریلر جدید بازی Total War: PHARAOH


استودیو Creative Assembly تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Total War: PHARAOH با تمرکز بر سیستم آب و هوا منتشر کرد.

Creative Assembly تریلر جدیدی از بازی استراتژیک Total War: PHARAOH منتشر کرده است که بخشی از گیم پلی نسخه آلفا و همچنین دمویی از ویژگی ها و مکانیک های گیم پلی جدید را به نمایش می گذارد.این بازی سیستم هواشناسی جدید پویا است. این سیستم اجازه می دهد تا آب و هوا در اواسط نبرد تغییر کند و به طور بالقوه به طور قابل توجهی روی گیم پلی و شرایط نبرد تأثیر بگذارد.

بازی Total War: PHARAOH دارای شرایط آب و هوایی مختلفی از جمله باران، مه، طوفان باد، رعد و برق، طوفان شن و آفتاب سوزان خواهد بود که هر کدام عملکرد واحدهای رزمی و منطقه رزمی را تغییر می دهند. به عنوان مثال، باران به طور بالقوه می تواند گودال های گلی را در میدان نبرد ایجاد کند و مانع از پیشروی بازیکنان یا استفاده از فرصتی برای حمله به دشمن شود.

جناح های مختلف بازی هر کدام دارای واحدهای رزمی منحصر به فردی هستند که بسته به تجهیزات خاص خود می توانند تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار بگیرند. به عنوان مثال، یک واحد رزمی که از تانک های سنگین استفاده می کند، در عبور از گودال های گلی مشکل خواهد داشت. در این میان، هر گروه از مکانیک‌های رزمی مختلفی استفاده می‌کند که استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف می‌تواند استراتژی‌های اجرا شده در میدان نبرد را عمیق‌تر کند. Total War: PHARAOH در ماه اکتبر برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

بخوانید  جهش ۴۰۰ درصدی عرضه کنسول پلی استیشن 5 در آمریکا

دانلود فیلم آپارات

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر