مارول تاریخ انتشار Black Panther: Wakanda Forever Disney Plus را اعلام کرد

در نقد Black Panther: Wakanda Forever از GameSpot، نویسنده Mason Downey به این فیلم امتیاز 8/10 داد و گفت: «تقدیر زیبایی، اگر چه ناهموار، به یکی از بزرگترین قهرمانان MCU ارائه می‌کند». Black Panther: Wakanda Forever در سال 2021، تقریبا یک سال پس از مرگ ستاره چادویک بوزمن بر اثر سرطان روده بزرگ در سن 43 سالگی، شروع به تولید کرد. در آن زمان، کوین فایگی، رئیس مارول تایید کرد که نقش بوزمن در نقش پادشاه تچالا تغییر نخواهد کرد و در واقع، این شخصیت از دنیای سینمایی مارول بازنشسته خواهد شد. داونی می‌گوید که در نتیجه فیلم «سعی می‌کند یک‌باره چیزهای زیادی باشد»، اما همچنین پر از «صحنه‌های شگفت‌انگیز و نماهای نمادین» است.

اگرچه این فیلم همچنان در باکس آفیس جهانی مخاطبان خود را جذب می کند، به زودی دیگر لازم نیست برای دیدن فیلم جایی بروید. در داخل کشور، این فیلم به دومین فیلم پرفروش مارول در سه سال گذشته تبدیل شد و تنها پس از Spider-Man: No Way Home قرار گرفت.

مارول اعلام کرده است که Black Panther: Wakanda Forever از اول فوریه برای پخش در دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود. این دنباله در ابتدا در اواسط نوامبر سال گذشته در سینماها اکران شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Black Panther: Wakanda Forever تنها چند هفته قبل از اکران Ant-Man و The Wasp: Quantumania در دیزنی پلاس در تاریخ 17 فوریه می باشد.

بخوانید  بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 2023

در مصاحبه اخیر با عنوان Black Panther: Wakanda Forever، نویسنده جو رابرت کول در مورد شخصیت هایی صحبت کرد که هنگام انتخاب عنوان Black Panther باید در نظر بگیرید. کول همچنین توضیح داد که هرگز صحبتی در مورد CGI Boseman که به طور بالقوه نقش را در هر عنوانی ایفا می کند، وجود نداشته است. نویسنده گفت: “فکر نمی کنم کسی فکر کند که مناسب باشد.”