لو رفتن احتمالی نسخه های مختلف بازی Starfield و قیمت آنها در اروپا


نسخه های مختلف بازی Starfield و برچسب قیمت آن ها قبل از رونمایی رسمی توسط یکی از افشاگران معتبر به نام Billbil-Kun به بیرون درز کرده است.

یکی از افشاگران معتبر به نام Billbil-Kun نسخه های مختلف بازی Starfield مانند Constellation Collector’s Edition و قیمت آنها را در بازار اروپا فاش کرده است. طرفداران منتظر معرفی کامل این نسخه ها در رویداد Starfield Direct هستند که پس از Xbox Showcase در 11 ژوئن برگزار می شود. جایی که انتظار می رود سایر لوازم جانبی Starfield مانند کنترلرها و هدست های بازی نیز برای خرید یا پیش خرید در دسترس باشند.

نسخه های مختلف بازی Starfield

نسخه استاندارد

نسخه پریمیوم

  • کامپیوتر: 104.99 یورو (تخمین)
  • Xbox Series X Xbox Series S: 114.99 یورو (تخمین)

نسخه صورت فلکی

  • کامپیوتر: 299.99 یورو
  • Xbox Series X: 299.99 یورو

اگرچه قیمت نسخه پریمیوم تخمینی است، اما با سابقه خوب Bilbil-Kan در افشای اطلاعات، احتمالاً می توان از صحت آن مطمئن بود. ظاهرا نسخه Constellation بازی Starfield تنها به صورت فیزیکی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت و خبری از انتشار دیجیتالی محتوای این نسخه نخواهد بود. ساعت هوشمند Starfield یکی از مواردی است که احتمالاً در نسخه Collector’s Edition بازی قرار خواهد گرفت و تصاویری از آن را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ساعت هوشمند Starfield Collector's Edition

هنوز مشخص نیست که طرفداران چه محتوایی را در نسخه های مختلف Starfield انتظار داشته باشند، اما خوشبختانه زمان زیادی تا رویداد Starfield Direct باقی نمانده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Furiosa یک صحنه اکشن بسیار طولانی دارد