قیمت سوئیچ جمعه سیاه: Metroid Dread فقط 40 دلار است

بیوم های مختلف و منحصر به فرد Dread برای کشف لذت مطلق است. مانند متروید، ارتقاء های زیادی برای ایمن سازی و رازهایی برای کشف وجود دارد. همراه با حس فوق العاده ماجراجویی، Metroid Dread دارای باس فایت های واقعا خارق العاده ای است که مهارت های شما را آزمایش می کند. جهان همچنین مملو از مناطقی است که توسط EMMI گشت زنی می شود، موجودات رباتیک وحشتناکی که باید مخفیانه از آنها دوری کنید و در نهایت آنها را غیرفعال کنید.

طرفداران قدیمی این مجموعه نیز از داستان سرایی این ماجراجویی پر اکشن لذت خواهند برد. این بازی در بررسی Metroid Dread از GameSpot امتیاز 8/10 را کسب کرد. من نوشتم: «بیش از هر چیز دیگری، Metroid Dread آرزوی بازگشت به جایی راحت را پس از یک غیبت طولانی دارد. “در حالی که گیم پلی بازی اصلاح شده است و ویژگی های جدیدی به ترکیب اضافه شده است، Dread کاملا به فرمول نسخه های قبلی خود می چسبد. در نهایت، برای طرفداران قدیمی مانند من، احتمالا بهتر است. اینجا جای نگرانی نیست. ما به خانه برگشتم.”

Metroid Dread یکی از بهترین بازی‌های Nintendo Switch در سال 2021 بود، اما با وجود بیش از یک سال قدمت، به ندرت در خرده‌فروشی‌های بزرگ به فروش می‌رسد. خوب اکنون فرصت شماست که یک نسخه فیزیکی از Metroid Dread را با بهترین قیمت خریداری کنید. آمازون به عنوان بخشی از فروش جمعه سیاه خود، سوئیچ انحصاری خیره کننده را تنها با قیمت 40 دلار به فروش می رساند. این پیشنهاد قبلاً یک بار فروخته شده است، بنابراین اگر علاقه مند هستید، می خواهید به سرعت آن را دریافت کنید. Metroid Dread یک هدیه عالی در این تعطیلات خواهد بود، به خصوص با این قیمت.

بخوانید  یک اسکوتر Segway با قیمت 130 دلار در فروش سایبری دوشنبه Best Buy دریافت کنید

Metroid Dread برای اولین بار پس از Metroid Fusion برای Game Boy Advance در سال 2002، این سری را به ریشه های خود برمی گرداند. Dread توسط Mercury Steam، استودیوی بازسازی 3DS Metroid II، الهام گرفته از Samus Returns با سیستم خود است. کنترل‌های ضد و هدف/حرکت دقیق.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

معاملات فوق العاده دیگری در جمعه سیاه روی نینتندو سوییچ وجود دارد، از جمله تخفیف در دو مورد از بزرگترین انحصاری های سوییچ در سال 2022: Kirby and the Forgotten Land و Splatoon 3. برای اطلاعات بیشتر، خلاصه ای از بهترین معاملات جمعه سیاه ما را در Nintendo Switch بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر