یک اسکوتر Segway با قیمت 130 دلار در فروش سایبری دوشنبه Best Buy دریافت کنید


پیاده روی بیش از حد ارزیابی می شود، به خصوص زمانی که می توانید از فناوری های پیشرفته برای رسیدن به مقصد بعدی خود با سبک استفاده کنید. برای دوشنبه سایبری، Best Buy دارای چند تخفیف ویژه عالی است در اسکوترهای برقی برای کودکان و بزرگسالان. برای روزهایی که نیاز دارید تمام انرژی خود را برای مقصدی که پیش رو دارید ذخیره کنید، یک اسکوتر برقی یک راه سرگرم کننده برای رفت و آمد است.

برای بچه ها، یکی از معاملات بزرگ اینجا است Ninebot C9. این مدل دارای قدرت قدرتمند 180 وات است که تا 11.2 مایل در ساعت می رسد، می تواند تا 6.2 مایل را طی کند و حداکثر بار 132 پوند را در خود جای دهد. به طور معمول 270 دلار، این یکی با قیمت 130 دلار به فروش می رسد. برای بزرگسالان 400 دلار است اسکوتر برقی F30 که تکنولوژی چشمگیر را در طراحی مقرون به صرفه خود ادغام می کند. برد آن 18.6 مایل است، می تواند به حداکثر سرعت 15.5 مایل در ساعت برسد و دارای قفل امنیتی بلوتوث برای محافظت از آن در برابر مافیای اسکوتر است.

چندین اسکوتر خود متعادل کننده نیز به فروش می رسد. THE مدل های Segway Ninebot S برای کودکان و بزرگسالان هنوز هم بسیار گران هستند، اما با انتخاب Hover-1 اسکوتر خود متعادل کننده بسیار ارزان تری دریافت می کنید. فقط با 80 دلار (به جای 120 دلار)، می توانید خرید اسکوتر برای کودکان با حداکثر سرعت 7 مایل در ساعت و برد عملیاتی 3 مایل (حداکثر وزن 160 پوند). در عین حال، این اسکوتر 120 دلار (به جای 200 دلار) تا 220 پوند را پشتیبانی می کند، به حداکثر سرعت 7 مایل در ساعت می رسد و برد آن 6 مایل است.

بخوانید  اولین تریلر Godzilla x Kong قدرتمندترین نسخه گودزیلا را به نمایش می گذارد
سگویز
سگوی

به چیزی درخشان تر نیاز دارید؟ بررسی G30 Max، یک اسکوتر برقی که برای زندگی شهری طراحی شده است. می تواند تا 220 پوند وزن حمل کند، عمر باتری بسیار خوبی دارد و حتی دارای چراغ جلو برای سفر در شب است.

شاید شما به دنبال بازی Mario Kart IRL هستید، و اینجاست Ninebot Go Kart Pro بسیار کاربردی است معمولاً 2300 دلار هستند، آنها تا 1500 دلار برای Cyber ​​Monday مشخص می شوند و برای سرگرمی طراحی شده اند. حداکثر سرعت آن 23 مایل در ساعت، بیش از 15 مایل برد دارد و Ninebot ادعا می کند که می تواند از کارت های گازی 150 سی سی در پیست بهتر عمل کند. مقداری بردار اسباب بازی های مخمل دار آمازون Koopa Troopa و آماده شوید تا با برخی از این کارت‌های پرسرعت در جاده واقعی رنگین کمان از مسابقه لذت ببرید.

سنت گرایان می توانند خیلی خوب را بگیرند دوچرخه برقی اونتون. این مدل معمولاً 1400 دلار قیمت دارد، اما با قیمت 1000 دلار به فروش می رسد و دارای ویژگی های عالی مانند باتری داخلی، موتور، چراغ های عقب و موارد دیگر در قاب سبک وزن خود است. شما می توانید با کمی پدال زدن به موتور کمک کنید، اما اگر می خواهید به پاهای خود استراحت دهید، می توانید حداکثر سرعت 20 مایل در ساعت را در این دوچرخه الکتریکی انتظار داشته باشید.

متناوبا، شما می توانید یک دوچرخه خاکی کوچک بگیرید ساخته شده توسط برند معروف اسکوتر Razor تنها با قیمت 198 دلار (به جای 260 دلار). این برای کودکان هدف قرار می گیرد و به حداکثر سرعت 8 مایل در ساعت با برد 5.3 مایل می رسد. نگران بزرگسالان نباشید، زیرا شما هم می توانید یک دوچرخه خاکی Razor بگیرید با حداکثر سرعت 17 مایل در ساعت و برد عملیاتی 10 مایل با 100 دلار تخفیف.

بخوانید  اجرای Need For Speed Unbound با نرخ 60 فریم و رزولوشن 4K تا اطلاعات بیشتر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر