بررسی گوشی هوشمند شیائومی 8; مقرون به صرفه و جذاب


هشت نسل از عرضه اولین گوشی Mi Band شیائومی می گذرد و به لطف پیشرفت های انجام شده در این مدت، به یکی از محبوب ترین دستبندهای سلامت برای افرادی تبدیل شده است که از پشت میز نشستن و بی حرکت بودن خسته شده اند. . روز و می خواهید از مهمترین ویژگی های ورزشی و سلامتی با کمترین هزینه بهره مند شوید. از این مدل محصول بهره مند شوید.

می بند که با نام اسمارت بند در بازارهای جهانی عرضه می شود، یکی از این محصولات است که کارکردها و امکانات مفید و جالبی را با قیمتی مناسب و اقتصادی در اختیار کاربر قرار می دهد. از صفحه نمایش روشن با رنگ های زنده، ضربان قلب و نظارت بر سطح اکسیژن خون، تا عمر باتری عالی و تجربه کاربری دلپذیر. اگر در دنیای وسایل الکترونیکی محصولی وجود دارد که ضرب المثل «پرداخت، می خوری» برای آن صدق نمی کند، دستبند هوشمند شیائومی یکی از آنهاست.

آیا بند هوشمند شیائومی 8 توانست همان مسیر موفق نسل های قبلی را ادامه دهد؟ در بررسی جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی با ما همراه باشید.

بررسی ویدیویی شیائومی اسمارت بند 8

در یوتیوب تماشا کنید

حتی برای مچ های باریک هم مناسب است

Smartband 8 با صفحه نمایش بیضی شکل و طراحی بدون دکمه شباهت زیادی به نسل قبلی دارد. به خصوص به این دلیل که از نظر وزن و ابعاد تقریباً دست نخورده باقی مانده بود. اما با بررسی دقیق تر، تفاوت ها آشکار می شود.

تفاوت دوم مربوط به بند سیلیکونی است که اکنون از دو قسمت تشکیل شده و هر قسمت مستقیماً به خود صفحه نمایش متصل است. تغییر مکانیسم دستبند برای افرادی که قصد استفاده از دستبند Smart Band 7 را برای دستبند جدید داشتند، خبر خوبی نیست. اما کار با مکانیزم جدید بسیار ساده و بدون دردسر است و امکان خرید نوارهای رنگی در وب سایت های مختلف وجود دارد. دستبند فروخته شده در جعبه با اسمارت بند 8 مشکی و از سیلیکون نرم ساخته شده است که به خوبی با مچ دست سازگار است و باعث تعریق و حساسیت طولانی مدت نمی شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر