استودیو Certain Affinity در حال ساخت بازی جدید Halo و 2 پروژه دیگر است


استودیو Certain Affinity در حال حاضر در حال توسعه سه پروژه بزرگ است، یک بازی جدید از سری Halo با همکاری 343 Industries. شرق

مکس هابرمن، موسس و مدیرعامل استودیو Certain Affinity در مصاحبه اخیر خود، برنامه کاری تیم را توضیح داد که بر اساس آن 3 پروژه بزرگ توسط توسعه دهندگان آنها ساخته می شود. ظاهرا بزرگترین آنها همکاری با 343 Industries است که احتمالاً روی یک بازی جدید Halo کار می کند. هابرمن گفت که در حال حاضر نمی تواند به جزئیات در مورد آن بپردازد.

او همچنین به پروژه دوم استودیو Sartan Affinity اشاره کرد که به نظر می رسد یک بازی کاملا جدید و معرفی نشده و البته بسیار بزرگ و هیجان انگیز باشد. این IP اصلی توسط تیمی متشکل از 30 تا 35 نفر در حال توسعه است و انتظار می‌رود در دسامبر 2023، احتمالاً در رویداد Game Awards در 7 دسامبر، معرفی شود.

مدیرعامل Certain Affinity در ادامه بیان کرد که پروژه سوم این استودیو یک بازی بزرگ دیگر است که در کنار یک بازی کوچکتر در حال توسعه است که دوباره به عنوان یک اثر اورجینال با بودجه داخلی استودیو ساخته خواهد شد. ظاهرا اعضای تیم در پاییز سال گذشته و همزمان با گیمزکام نسخه اولیه و قابل اجرا این بازی را تهیه کردند که در دسامبر 2022 وارد مراحل ساخت آن شد. طبق توضیحات هابرمن، منابع تیم در حال حاضر در این زمینه سرمایه گذاری شده است. ایده داخلی، اما این کار نمی تواند برای همیشه ادامه یابد.

برخی از بنرهای استودیو Affinity

لذا به دنبال ارائه پروژه و جذب سرمایه گذار برای تامین منابع لازم هستند. در مورد پروژه ای که با همکاری استودیو 343 Industries انجام شده است، باید گفت که اخیرا شایعه ای منتشر شده است که بر اساس آن روند توسعه کمپین جدید بازی Halo آغاز شده است. Ains، منبع این خبر، جزئیات خاصی ارائه نکرد و تنها اعلام کرد که این پروژه بخشی از نسل بعدی بازی های Halo خواهد بود که بر روی Unreal Engine توسعه یافته اند.

بخوانید  My Heroic School مروری بر بازی My Hero Academia: Strongest Hero

او همچنین پیش‌بینی کرد که برای اولین بار می‌توانیم به کمپین تک‌نفره Halo نزدیک‌تر شویم. بیایید دوباره نگاه کنیم، دو سال می گذرد که نشان می دهد این بازی هنوز تا تاریخ انتشارش فاصله دارد. سر وابستگی او اخیرا تایید کرد که در حال کار بر روی یک بازی تیراندازی اول شخص اصلی به نام The Project است. Loro is اگرچه استودیو جزئیات زیادی در مورد بازی ارائه نکرد، اما هابرمن گفت که بازی را پشت درهای بسته به ناشران در رویداد Gamescom نشان داد.

علاوه بر این، او در توییتر درباره پروژه لورو توضیح داد: «دمو بازی مطمئناً لبخندهای زیادی را برای مردم به ارمغان خواهد آورد. از سوی دیگر، این احتمال وجود دارد که این استودیو یک بازی جدید انحصاری ایکس باکس در دست توسعه داشته باشد که از سری Monster Hunter کپکام الهام گرفته شده است. با این حال، تیم Certain Affinity هنوز هیچ جزئیاتی در مورد Project Loro به اشتراک نگذاشته است.

در نهایت، نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر