سازندگان Fast and Furious 9 در معرض ضربه مغزی یک بدلکار نقره ای هستند.


ضربه مغزی بدلکار در جریان فیلمبرداری Fast and Furious 9 منجر به جریمه برای سازندگان آن فیلم شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان Fast and Furious 9 Silver داغ هستند. سازندگان فرنچایز Fast and Furious به دلیل تصادفی که باعث آسیب مغزی یک بدلکار پس از سقوط در طول تولید قسمت نهم شد، به پرداخت 800000 پوند (1 میلیون دلار) جریمه محکوم شدند. این بدلکار که جو واتس نام دارد پس از سقوط از ارتفاع هشت متری بر روی سرش روی بتن فرود آمد و جمجمه اش شکست.

این اتفاق در جریان فیلمبرداری Fast & Furious 9: The Fast Saga در استودیو برادران وارنر افتاد. در هرتفوردشایر انگلستان، در ژوئیه 2019. به گزارش بی بی سی، یک قاضی گفت که واتس پس از اینکه متوجه شد طناب ایمنی بدلکار پس از یک تمرین باز شده بود، خوش شانس بود که زنده است. دادگاه شنیده است که طناب های ایمنی بین برخاستن ها چک نشده است.

قهرمانان ماشین افراد بد، فیلم سریع و خشمگین 9 را نابود می کنند

دادگاه همچنین اضافه کرد که سکوی فرود مورد نظر نیز باید مورد بررسی مجدد قرار می گرفت که توسط سازندگان فیلم نادیده گرفته شد. تعقیب قضایی توسط اداره ایمنی و بهداشت، معروف به HSE انجام شد، که جراحات واتس را ناراحت کننده توصیف کرد و افزود که این شیرین کاری ها برای جلوگیری از سقوط نیست، بلکه برای به حداقل رساندن خطر آسیب است. تیم FF9 Pictures در روز جمعه در دادگاه به دلیل نقص های ایمنی و بهداشتی اعتراف کرد و جریمه پیشنهادی را پذیرفت.

شراب دیزلی، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، هلن میره، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوی و وینی بنت از جمله بازیگران حاضر در فیلم F9 هستند و به ایفای نقش پرداختند. جاستین لین او قسمت نهم سریال سریع و خشمگین را کارگردانی کرد. F9: The Fast Saga بیش از 726.2 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

بخوانید  جزییات طراحی واقع‌گرایانه کاراکترهای بازی The Callisto Protocol
تحریریه مجله بازی یک گیمر