مجموعه کامل واکینگ دد در آمازون برای دوشنبه سایبر تخفیف عمیقی دارد


مجموعه کامل 11 فصلی The Walking Dead ماه گذشته در بلوری منتشر شد. طرفدارانی که هنوز آن را انتخاب نکرده‌اند، می‌توانند از معامله سایبر دوشنبه آمازون در مجموعه باکس عظیم استفاده کنند. مجموعه کامل واکینگ دد فقط به ۱۱۰ دلار کاهش یافته است، و این مجموعه بلوری همچنین با نسخه های دیجیتالی هر قسمت ارائه می شود. با توجه به بهترین خرید جعبه جعبه را به قیمت 150 دلار (130 دلار برای اعضای My Best Buy Plus) می فروشد و آن را برای 165 دلار، معامله آمازون بسیار قابل توجه است.

در حالی که این مجموعه راهی عالی برای طرفداران قدیمی برای تماشای مجدد یکی از نمادین ترین برنامه های تلویزیونی تولید شده است، اما برای بینندگان جدید نیز عالی است.

The Walking Dead داستان ریک گرایمز، افسر پلیسی است که از کما در بیمارستانی متروکه بیدار می شود. آنچه در ادامه می‌آید داستانی دلخراش از بقا است، زیرا گریمز تلاش می‌کند نه تنها آنچه برای او اتفاق افتاده، بلکه جهان اطرافش را نیز درک کند. این سریال به سرعت تعداد زیادی شخصیت به یاد ماندنی را به بازیگران خود اضافه کرد و در اوج خود، یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی بود.

بخوانید  Street Fighter 6 به زودی از شخصیت اد استقبال می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر