چگونه می توان بازی های رایانه شخصی پلی استیشن استودیو را با قیمتی کمتر از قیمت فروش Steam دریافت کرد



چند سال پیش، ایده ظاهر شدن بازی های انحصاری پلی استیشن بر روی پلتفرم غیر سونی مضحک به نظر می رسید. این روزها؟ خط اول شخص سونی راه خود را به رایانه‌های شخصی باز کرد و بسیار موفق بود و به مخاطبان کاملاً جدیدی اجازه داد تا این بازی‌ها را با تمام مزایای این سیستم‌های قدرتمند (با سردردهای گاه به گاه. به عنوان بخشی از فروش متعصب بلک فرایدی، می توانید کتابخانه خود را از بهترین بازدیدهای پلی استیشن با قیمتی کمتر از قیمت های ارائه شده در طی فروش پاییز استیم بسازید. به علاوه، می‌توانید چرخ جمعه سیاه را بچرخانید و با 12 دلار یا بیشتر، یک کوپن یا بازی رایگان دریافت کنید.

همه بازی‌ها بلافاصله به‌عنوان کلید Steam ارائه می‌شوند.

ارزان‌تر از Steam – جایی که در حال حاضر می‌توانید تخفیف‌های فروش پاییزی عالی پیدا کنید – می‌توانید اکشن ابرقهرمانی، حماسه اسکاندیناوی برای همه سنین، درام پسا آخرالزمانی، پلتفرمر زیبا و موارد دیگر را انتخاب کنید. اکشن نه یک، بلکه دو لومباکس، و خیلی بیشتر.

همه این بازی‌ها به‌عنوان کدهای Steam فروخته می‌شوند که می‌توانید از آنها در حساب کاربری خود استفاده کنید، بنابراین اینطور نیست که برای دسترسی به آن‌ها به لانچر دیگری نیاز داشته باشید. برخی از نکات برجسته عبارتند از Marvel’s Spider-Man Remastered و مرد عنکبوتی: مایلز مورالس، یک جفت بازی اکشن دنیای باز عالی با بازی کاربران اینترنت مورد علاقه نیویورک. Insomniac با این ورودی‌های جدید، سطح بازی‌های مرد عنکبوتی را افزایش داده است، زیرا آنها قلب، جذابیت و گیم‌پلی هیجان‌انگیز را در یک بسته وب سرگرم‌کننده ترکیب می‌کنند.

بخوانید  جعبه گشایی هدست متا کوئست 3 | آینده واقعیت مجازی

به دنبال سرگرمی کارتونی صبح شنبه هستید؟ Ratchet and Clank: Rift Apart یک پلتفرمر به طور طبیعی جذاب است که آیکون های پلی استیشن و همتایان چندوجهی آنها را به نمایش می گذارد. اگر سخت افزار لازم را داشته باشید و سلاح ها به طرز شگفت انگیزی آشفته باشند، بازی واقعاً از نظر بصری می درخشد. Rift Apart در اوایل سال جاری برای PC منتشر شد، بنابراین یک معامله فوق العاده است.

اگر احساس مازوخیستی دارید، می توانید از سر بگیرید بازگشت از توسعه دهنده HouseMarque. یک بازی سوم شخص Souls که با گیم پلی آرکید جهنمی آمیخته شده است، Returnal بی وقفه دشوار و در عین حال فوق العاده قانع کننده است زیرا سعی می کنید در نهایت از چرخه بی پایان مرگ و تولد دوباره فرار کنید.


The Last of Us قسمت 1 از 60 دلار به تقریباً نیمی از قیمت 34.80 دلار رسید، بنابراین راهی مقرون به صرفه برای تجربه منبع اصلی سریال موفق HBO است. فقط با 11 دلار، Horizon Zero Dawn: Complete Edition پروازی است که خارش شما را برای کاوش در جهان باز می کند. چه کسی نمی خواهد دایناسورهای ربات غول پیکر را از بین ببرد؟

روزهایی که گذشت می توان آن را ضعیف ترین بازی این لیست دانست، اما جذابیت خود را دارد. این یک بازی آخرالزمان زامبی است که دارای شخصیت‌هایی با نام‌های خنده‌دار است، و منظره اورگان به طرز وحشتناکی زیبا می‌شود، زمانی که در تعقیب زامبی‌ها برای جان خود نمی‌دوید. صدها آدم‌خوار تشنه‌ی گوشت که بوی شما را می‌دهند.

شایان ذکر است که کنترلرهای DualSense نیز به فروش می‌رسند و به شما امکان می‌دهند بازی‌های استودیو پلی‌استیشن را با تمام ویژگی‌های بازخورد لمسی لذت‌بخش‌شان بر روی رایانه شخصی خود بازی کنید. باید از طریق کابل USB-C سیم کشی کنید تا این تکان های ظریف را در دستان خود احساس کنید، اما DualSense در هر صورت یک کنترلر عالی است و می تواند بازی های دیگر رایانه شخصی را سرگرم کننده تر کند.

بخوانید  Dordogne در ژوئن 2023 برای Xbox Game Pass عرضه می شود

کنترلر PS5 DualSense

49 دلار (دلار70) | سازگار با: PS5، PC، iOS، Android

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر