مجموعه جعبه ماتریکس 4K برای Cyber ​​Monday فقط 40 دلار است


یکی از بهترین فرانچایزهای فیلم های علمی تخیلی تمام دوران، The Matrix، به تازگی تخفیف سایبر دوشنبه بسیار خوبی را در آمازون دریافت کرد. با 40 دلار می توانید جمع آوری کنید چهار فیلم لایو اکشن مجموعه، پیشنهادی که معادل 10 دلار برای هر فیلم است. بهتر از آن، این جعبه ست نسخه 4K UHD “Deja Vu” است، بنابراین می توانید نئو را ببینید که ارتشی از عوامل جلوه های ویژه را در اوایل دهه 2000 Agent Smiths شکست می دهد. مجموعه استاندارد جعبه بلوری نیز با قیمت بسیار جذاب فقط 15 دلار موجود است.

ماتریکس: مجموعه دژا وو
ماتریکس: مجموعه دژا وو

اولین فیلم ماتریکس که در سال 1999 اکران شد، مسلماً هنوز هم بهترین فیلم است و در طول سال‌ها به طرز شگفت‌انگیزی خوب نگه داشته است. شاهکاری از داستان سرایی، اکشن، جلوه‌های ویژه و طراحی صدا، یک بلاک‌باستر ساده و شرورانه است که جهان را طوفان کرد و با رقص اسلوموشن خود در آن زمان، زمینه جدیدی را ایجاد کرد. تقریباً انگار هر یک این فیلم اکشن پس از اکران این فیلم، از بدلکاری های نئو در برابر گلوله کپی برداری کرد.

اگرچه «Matrix Reloaded» و « Revolutions» چندان مورد توجه نیستند، هنوز هم در نوع خود فیلم‌های عالی هستند. خواهران واچوفسکی برای کارگردانی دنباله‌ها بازگشتند و با بودجه بیشتر پشت سرشان، اکشن از طریق صحنه‌های تعقیب و گریز در بزرگراه، نزاع گسترده در عمارت مرووینگ و جنگ همه‌جانبه در صهیون بین بشریت و تعداد بی‌شماری از مردم به اوج جدیدی رسید. . ماهی مرکب ربات قاتل Matrix Resurrections بازگشتی نوستالژیک به این جهان است، و اگرچه به اندازه فیلم‌های قبل از خود باشکوه نیست، اما هنوز ایده‌ها و مضامین جالبی برای بررسی دارد. مجموعه‌ای از موارد اضافی از جمله مصاحبه، تریلر و فیلم‌های پشت صحنه در این مجموعه وجود دارد.

بخوانید  Destiny 2 یک نوع وسیله نقلیه کاملاً جدید دارد، اسکیمر سبک هاوربرد

و از آنجایی که ما نوستالژیک هستیم، با این مجموعه 4K از زمان به عقب تر می رویم بازگشت به سه گانه فیلم آینده. به طور معمول 56 دلار، شما می توانید آن را برای “اسکات بزرگ!” » قیمت 28.50 دلار. اگر مجموعه ماتریکس برای شما کافی نیست، کیانو ریوز، می توانید او را دریافت کنید دیگر فرانچایز چهار فیلمی که در آن او به مقدار نامعقولی در قاره های مختلف لگد می زند. چهار فیلم جان ویک در این مجموعه جعبه بلوری با قیمت 22 دلار موجود است. به ازای هر سرسپردگی که در حمله انتقام جویانه ویک کشته می شود، این مبلغ کمتر از نیم سنت است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر