فیل اسپنسر از ایده بازگشت StarCraft استقبال می کند

او ابتدا اشاره کرد که نمی‌تواند تصمیمات بزرگی در مورد اکتیویژن بلیزارد بگیرد: «اولین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که من اجازه ندارم در مورد اتفاقاتی که در بلیزارد رخ می‌دهد، اکتیویژن یا کینگ تصمیم بگیرم. بنابراین در واقع راهی برای صحبت کردن و تفکر درباره فرصت هاست. وقتی در مورد میراث ژانر استراتژی همزمان صحبت می کنید، به خصوص از بلیزارد، نه تنها StarCraft، بلکه Warcraft نیز فرصت خوبی است.

خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت هنوز کامل نشده است و بسیاری از تنظیم کنندگان رقابت در سراسر جهان در حال بررسی تاثیر این معامله هستند. اسپنسر گفت که از تکمیل خرید مطمئن است و مطمئن است که معامله انجام خواهد شد. طبق برنامه سازمان رقابت و بازار بریتانیا، CMA در تاریخ در تاریخ 1 مارس 2023 (10 مارس 1401) برای اعلام نتایج تحقیقات، امیدواریم برای نهایی شدن تراکنش زیاد منتظر نباشیم.

اسپنسر در مورد صحبت های خود در مصاحبه محتاط بود و می خواست روشن کند که در این مرحله هیچ چیز مشخص نشده است: “امروز هیچ برنامه محکمی ندارم زیرا نمی توانم بیایم و با تیم ها کار کنم. اما Starcraft لحظه ای تأثیرگذار در صنعت بازی بود، درست است؟ او همچنین از صحبت با اکتیویژن، بلیزارد و کینگ برای “بازبینی کاتالوگ قبلی و فرصت های بالقوه” ابراز هیجان کرد. با این حال، او تکرار کرد که این چیزی نیست که او بتواند در حال حاضر فعالانه روی آن کار کند.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، قبلاً گفته بود که از احتمال احیای سری‌ها و فرنچایزهای قدیمی‌تر Activision Blizzard مایکروسافت هیجان‌زده است. اکنون، در یک مصاحبه جدید با رسانه Wired، او دوباره از هیجان خود برای ملاقات دوباره با فرنچایزهایی مانند StarCraft و Warcraft صحبت کرده است.

بخوانید  استیکرهای انیمیشن Kung Fu Panda 4; بازگشت شخصیت های محبوب به گروه

در حالی که فیل اسپنسر هنوز نمی تواند تصمیم خود را در مورد فرنچایزهای قدیمی Activision Blizzard بگیرد، او گفت که برای بازگشت به عناوینی مانند StarCraft هیجان زده است.