ورود به Battlefield 1 در لیست 10 بازی پرفروش

برای بازی کردن Battlefield 1 اولین بار در اکتبر 2016 منتشر شد. اما همچنان عملکرد خوبی دارد و اکنون محبوبیت آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به بالاترین تعداد بازیکنان همزمان خود رسیده است. این بازی در سال 2020 بر روی استیم منتشر شد و در 24 ساعت گذشته تعداد بازیکنان به 49732 نفر رسید که بیشتر از Battlefield 2042 است که در یک روز نزدیک به 44000 بازیکن داشت.

پوستر بازی Battlefield 2042

دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. اول، بازی به شدت به 4.79 دلار / 4.19 پوند تخفیف داده شده است. شایان ذکر است که در چند ماه گذشته، تعداد بازیکنان همزمان Battlefield 2042 قبل از احیای Battlefield 1 بین 8 تا 15000 بازیکن بود. اگرچه بازی Battlefield V به روز نشده است، بالاترین تعداد بازیکنان همزمان 15,454 بوده است. عددی که برای نسخه 2042 به 5379 بازیکن می رسد.

یکی از شخصیت های Battlefield 2042

با وجود گذشت 6 سال از انتشار بازی Battlefield 1 این اثر به 10 بازی برتر فروشگاه استیم رسیده است و تعداد بازیکنان همزمان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وینس زامپلا، مدیر عامل استودیو Respawn نیز در مورد این بازی گفت: “من فکر می کنم آنها خیلی از آنچه که Battlefield واقعاً هست فاصله گرفتند. آنها سعی کردند کارهایی را انجام دهند که شاید جاه طلبانه باشد؛ مانند افزایش بازیکنان و غیره.” وقت کافی برای چیزهایی که بازی را جذاب می کند، صرف نکرده اند.”

ما با ثبات خوبی بازی کردیم [Battlefield 2042] ما منتشر کردیم، اما وقتی بازیکنان تجربه بیشتری از بازی به دست آوردند، مشخص شد که برخی از مشکلات عملکرد غیرمنتظره وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم. برخی از تصمیمات طراحی ما برای بازی برای همه بازیکنان جامعه قابل قبول نبود. ما کاملاً متعهد به استفاده از پتانسیل کامل بازی هستیم و به طرفداران Battlefield کاملاً متعهد هستیم.”

بخوانید  کنترلر Xbox Razer Wolverine V2 در آمازون 50 درصد تخفیف دارد

زامپلا گفت: “این یک ساختار کاملاً جدید است. ما چندین استودیو را گرد هم آورده ایم. ما بهترین استعدادها را گرد هم می آوریم و به آنها زمان می دهیم تا کاری شگفت انگیز انجام دهند.” یکی از این استودیوها Ridgeline Games است که توسط مارکوس لتو یکی از سازندگان Halo مدیریت می شود.

پیش از این، شرکت الکترونیک آرتز از قصد خود برای ایجاد دنیای متصل به Battlefield صحبت کرده بود و از تغییرات قابل توجهی در ساختار توسعه این سری خبر داده بود. در نتیجه، اسکار گابریلسون، مدیر عامل سابق DICE، شرکت را ترک کرد و زامپلا نقش جدیدی را به عنوان ناظر مجموعه بر عهده گرفت.

یکی دیگر از دلایل موفقیت Battlefield 1 باز هم عدم استقبال از آخرین نسخه در بین طرفداران این سری است. از زمان انتشار، بازی به دلیل نداشتن نقشه های قانع کننده، بازنگری سیستم رتبه بندی Battlefield و عدم پشتیبانی مناسب از محتوای مورد انتقاد قرار گرفته است. اندرو ویلسون، مدیرعامل EA در یک کنفرانس مالی سال گذشته گفت: