فیلم جدید Wolf Among Us 2 علیرغم تعدیل نیروها همچنان در حال تولید است

تصاویر جدیدی از The Wolf Among Us 2 منتشر شده است که تایید می کند که Telltale Games با وجود اینکه در سال 2019 معرفی شده بود همچنان روی این بازی کار می کند.

در انجمن Telltale، توسعه‌دهنده چهار اسکرین شات جدید از The Wolf Among Us 2 را به نمایش گذاشت و گفت: «ما ساکت ماندیم زیرا سرمان پایین بود و روی وعده TWAU2 تمرکز کردیم. به روز رسانی بزرگ، در اینجا یک چیز کوچک برای شما وجود دارد: برنامه های فعلی برای نسخه فعلی. کار ادامه دارد. “

یکی عکسی از یک شهر برفی با شخصی است که روی پشت بام ایستاده است، احتمالاً قهرمان داستان، Bigby Wolf. اسکرین شات دوم چهره بیگبی را در حالی که به نظر می رسد در حال صحبت با شخصی است نشان می دهد و اسکرین شات سوم دو شخصیت را نشان می دهد که برای گفتگو نشسته اند. اسکرین شات چهارم به سادگی بیگبی را در حال قدم زدن در اطراف آشپزخانه نشان می دهد. می توانید آنها را که توسط جف کیگلی جمع آوری شده است در زیر مشاهده کنید.

Telltale Games در ماه اکتبر توسعه دهندگان را اخراج کرد و به گفته یک هنرمند سابق سینما، تیمی که روی The Wolf Among Us 2 کار می کرد قبلاً «بسیار کوچک» بود. متأسفانه، هیچ اطلاعات بیشتری در مورد پیشرفت بازی فاش نشد زیرا کسانی که اخراج شدند باید در مورد این موضوع NDA امضا می کردند.

زمانی که اخراج ها اتفاق افتاد، Telltale تکرار کرد که بازی هنوز در حال توسعه است و خطر لغو شدن آن وجود ندارد. با این حال، از سال 2023 به تعویق افتاده است و هیچ پنجره انتشاری تا کنون به روز نشده است. این بازی برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد.

بخوانید  اعتراف سازنده‌ی بازی‌های یاکوزا به قدیمی شدن موتور بازی‌سازی این استودیو

تحریریه مجله بازی یک گیمر