این کیت های زیبای مدل Papercraft را از Studio Ghibli ببینید

از My Neighbor Totoro و Spirited Away گرفته تا Howl's Moving Castle و Kiki's Delivery Service، استودیو گیبلی مسئول برخی از محبوب ترین فیلم های انیمیشن پنجاه سال اخیر است. بسیاری از محصولات تجاری برای فیلم های نمادین منتشر شده اند، اما تعداد کمی از آنها به اندازه این تزئینات کاغذی قابل ستایش هستند، که هم مقرون به صرفه هستند و هم قطعات نمایشی عالی در سینمای خانگی یا دفتر کار شما ایجاد می کنند.

اگر با صنایع دستی آشنا نیستید، اساساً یک کیت قابل ساخت است که به شما امکان می دهد یک صحنه را با استفاده از کاغذ هنری درجه یک کنار هم بچینید. شما معمولاً برای تکمیل ساخت آنها به ابزارهای فانتزی به جز موچین، قیچی یا تیغه و چسب نیاز ندارید، و هر کیت با تمام کاغذی که برای ساختن شاهکار هنری خود نیاز دارید ارائه می شود.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

یکی از بهترین مدل‌های کاردستی استودیو گیبلی در فروش، My Neighbor Totoro: Wood Style است. توتورو، می و ساتسوکی در کنار رودخانه استراحت می کنند و ساختار منحصر به فرد آن از چوب و کاغذ ساخته شده است. این کمی گران است و 32 دلار است، اما اگر چیزی کمی شیک‌تر از کاغذ می‌خواهید، یک گزینه عالی است.

طرح های جالب دیگر عبارتند از Spirited Away: Spirited Away In A Mysterious Town با قیمت 18 دلار، Howl's Moving Castle: Good Weather for Laundry Day با قیمت 24 دلار (26 دلار) و My Neighbor Totoro: At the Bus Stop با 19 دلار (به جای 22 دلار). همچنین چند الگوی کاردستی برای سرویس تحویل کیکی پیدا خواهید کرد، از جمله یکی از آنها که جیجی را به قیمت 22 دلار نشان می‌دهد.

بخوانید  بودجه آواتار 2 نزدیک به 400 میلیون دلار است تاریخ اکران در چین اعلام شد

بسیاری دیگر از کاردستی های کاغذی استودیو گیبلی در دسترس هستند و موارد دلخواه ما را در زیر پیدا خواهید کرد. طرفداران نینتندو نیز باید نگاهی به آن بیندازند کیت تئاتر کاغذی پارک کربی PuPuPuکه به قیمت 21 دلار به فروش می رسد و این مدل کوچکتر دارای کربی خوابیده است.

بهترین کاردستی از استودیو گیبلی

تحریریه مجله بازی یک گیمر