بودجه آواتار 2 نزدیک به 400 میلیون دلار است تاریخ اکران در چین اعلام شد

فیلم Avatar: The Way of Water قرار است در چین اکران شود و اطلاعاتی از بودجه هنگفت فیلم نیز فاش شده است.

با این حال، انتظار می رود Avatar: The Way of Water در چین منتشر شود. همانطور که در آمریکای شمالی، آواتار 2 در تاریخ 16 دسامبر در چین منتشر خواهد شد. این خبر خوبی برای آواتار 2 و کامرون است. زیرا از زمان شیوع ویروس کرونا بسیاری از فیلم‌ها اجازه نمایش در سینماهای چین را پیدا نکرده‌اند که آخرین آن‌ها Black Adam است.

عکس هایی از فیلم آواتار: راه آب

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Avatar: The Way of the Water منتشر شد. طبق اطلاعات منتشر شده فیلم آواتار 2 با بودجه ای حدود 350 تا 400 میلیون دلاری تولید شده که فقط شامل بودجه ساخت فیلم آواتار 2 می شود و این موضوع شامل تبلیغات فیلم نمی شود. بنابراین مصاحبه اخیر جیمز کامرون در مورد سودآوری آواتار: راه آب و فروش فیلم برای رسیدن به آن کاملا منطقی است.

آواتار که در سال 2009 منتشر شد، بیش از 2.9 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورده است، از جمله بیش از 785 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 2.138 میلیارد دلار در سایر کشورها. . بخش بزرگی از فروش فیلم آواتار متعلق به چین بود که به طور دقیق تر، بیش از 261.8 میلیون دلار از فیلم آواتار در آن کشور فروخته بود. اکنون استودیو قرن بیستم امیدوار است که Avatar: The Way of Water موفقیت قسمت اول را در چین تکرار کند.

سام ورتینگتون، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استیون لانگ، سیگورنی ویور، سی سی سی پاوندر، کلیف کورتیس، دیلیپ رائو، جولز دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، دی گلو، فیلیپ ایوانز جونیور، برندن کاول، وین دیزل، میشل یوه، جمین کلمنت و قهرمان جکاز جمله بازیگرانی هستند که در هر چهار دنباله فیلم آواتار حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom's Ascension توانایی وجود دارد زیرا "تقلب سرگرم کننده است"

فیلم آواتار: راه آب در 16 دسامبر، آواتار 3 در 20 دسامبر 2024، آواتار 4 در 18 دسامبر 2026 و آواتار 5 در تاریخ 22 دسامبر 2028 (2 ژانویه 1407) روی پرده سینماها اکران خواهند شد. . او مسئولیت کارگردانی تمام قسمت های جدید آواتار را بر عهده دارد. جیمز کامرون خواهد بود. کامرون علاوه بر کارگردانی با جاش فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و شین سالرنوهمچنین نگارش چهار دنباله فیلم آواتار را بر عهده دارد.