به روز رسانی Dragon's Dogma 2 باعث می شود Dragonsplague کمتر آزار دهنده باشد

Capcom قصد دارد تا اواخر این ماه میزان آلودگی Dragonsplague را در Dragon's Dogma 2 کاهش دهد. علاوه بر این، زمانی که پیاده ها بیمار شوند، این امر آشکارتر می شود.

بر حساب رسمی Dragon's Dogma (که قبلاً توییتر نامیده می شد)، به روز رسانی بعدی را که بر روی رفتار Dragonsplague و Pawn تمرکز دارد، فاش کرده است. در یادداشت ها آمده است: «چشم های درخشان بیشتر قابل مشاهده خواهد بود» برای پیاده های آسیب دیده، و بازیکنان اکنون می توانند آنها را از نزدیک در صفحه وضعیت بررسی کنند. علاوه بر این، پیاده‌های شما باید بهتر در کنار صخره حرکت کنند، به این معنی که نباید بیش از حد روی آن واژگون شوند.

در حال پخش: راهنمای مبتدی نهایی Dragon's Dogma 2

Dragonsplague یک بلای واقعی برای بازیکنان Dragon's Dogma 2 بوده است. در واقع، موددرها حتی این بیماری را از بازی RPG حذف کردند زیرا بسیار آزاردهنده شده بود. علاوه بر این، بازیکنان ابزاری بیهوده پیدا کرده بودند تا به سایر بازیکنان Dragon's Dogma 2 در مورد پیاده‌های آلوده هشدار دهد.

Dragon's Dogma 2 در 22 مارس عرضه شد و بیش از 2.5 میلیون نسخه نسبتاً سریع فروخت. این یک شاهکار است که ساخت بازی اصلی حدود دو سال طول کشید. ماه گذشته همچنین شاهد یک به‌روزرسانی برای اکشن-RPG بودیم که در نهایت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کنند. قبلاً نمی‌توانستید عنوان را از نو شروع کنید.

زمانی که تصمیم می‌گیرید به سرزمین‌های ورموند و بتال بروید، فقط اژدها نیست که باید از آن آگاه باشید. ما 20 نکته را برای شما آورده ایم که قبل از بازی Dragon's Dogma 2 باید بدانید. برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی GameSpot's Dragon's Dogma 2 را بررسی کنید.

اینها همه تغییراتی هستند که در Dragon's Dogma 2 به عنوان بخشی از به روز رسانی برنامه ریزی شده برای اواخر این ماه انجام می شود.
اینها همه تغییراتی هستند که در Dragon's Dogma 2 به عنوان بخشی از به روز رسانی برنامه ریزی شده برای اواخر این ماه انجام می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر