زمان راه اندازی نهایی بازی Destiny 2: Shape Raid و هر آنچه می دانیم

Bungie فاش کرده است که فعالیت raid جدیدش چه زمانی در The Final Shape آغاز می شود و در کمال تعجب، بازیکنان می توانند خیلی زودتر از حد انتظار وارد این رویداد شوند. در اینجا نگاهی داریم به همه چیزهایی که تاکنون در مورد اوج فعالیت PvE می دانیم.

تاریخ و زمان انتشار Destiny 2: Final Shape Raid

بازی Final Shape Raid رسماً در تاریخ راه اندازی می شود 7 ژوئن 2024، ساعت 10 صبح PT / 13:00 ET. این یک طرح در مقایسه با تاریخ‌های انتشار حمله قبلی، زودتر، زیرا Bungie معمولاً یکی از این فعالیت‌ها را یک هفته و نیم کامل پس از انتشار یک برنامه توسعه راه‌اندازی می‌کند. این تاریخ فقط سه روز به شما فرصت می دهد تا آماده شوید، دورنمای دشواری است زیرا The Final Shape زیر کلاس Prism و یک جناح جدید را برای مبارزه در داخل Traveler، The Dread معرفی می کند.

جزئیات داستان Destiny 2: Final Shape Raid

فراتر از تایید تاریخ انتشار، Bungie در مورد داستان حمله جدید خود محتاطانه باقی می ماند. Raids معمولاً تهدیدات جدیدی را برای Destiny 2 در عواقب کمپین معرفی می کند، و با توجه به اینکه The Final Shape یک مسابقه نهایی را با The Witness اعلام می کند، جالب است که ببینیم چه آنتاگونیستی در انتهای خط داستانی به سمت Light در انتظار بازیکنان است. و حماسه تاریکی در اینجا چندین احتمال وجود دارد، زیرا این حمله می‌تواند صفحه‌ای از توسعه‌دهنده The Taken King را بگیرد و بازیکنان را در برابر The Witness در فرم نهایی خود قرار دهد، مشابه اینکه اوریکس در زمانی که او در اوج قدرت خود بود در قلمرو صعودی شکست خورد.

بخوانید  بهترین معاملات قبل از روز ماریو: صرفه جویی در بازی ها، اسباب بازی ها و موارد دیگر

Xivu Arath کارت وحشی دیگری است که می تواند ستاره این حمله باشد، زیرا این رشته خطرناک از زمانی که او از دنیای تاج و تخت خود در پایان فصل جادوگر جدا شد، در سایه ها پنهان شده است. نقشه راه قسمت Destiny 2 همچنین اشاره ای به خدای جنگ Hive داشت که به نظر می رسد بازیکنان را بعد از The Final Shape تهدید می کند.

جوایز Destiny 2: Final Shape Raid

Bungie هنوز پاداش‌های موجود برای این رویداد را فاش نکرده است، اما اگر از سنت حملات قبلی پیروی کند، می‌توانید با تکمیل مراحل حمله، منتظر سلاح‌های انحصاری، زره‌ها و آیتم‌های عجیب و غریب باشید.

Destiny 2: The Final Shape Raid – نحوه دسترسی به آن

مانند The Final Shape، Raid در Destiny 2 محتوای پولی است. با خرید افزونه قابل دسترسی است.

به روز رسانی های Destiny 2: Final Shape Raid Clan

چندین به‌روزرسانی کیفیت زندگی در The Final Shape وجود خواهد داشت، از جمله بهبودهایی که برای تقویت مجدد سیستم قبیله در Destiny 2 طراحی شده‌اند. هاثورن یک مسیر شهرت فروشنده دریافت می‌کند و Guardians می‌تواند با انجام فعالیت‌ها شهرت قبیله را به دست آورد. جوایز قبیله نیز در حال بازنگری هستند و دو نوع جایزه جدید در دسترس خواهد بود – یکی برای محتوای فصلی و دیگری برای سیاهچال ها – و همه جوایز قبیله نیز به برخی از قبیله ها شهرت خواهند داد. برای تیم‌های مستقر، ممکن است ارزش رفتن به هاثورن را داشته باشد تا قبل از رفتن به حمله، مقداری جایزه به دست آورند.

علاوه بر این، امتیازات قبیله به‌روزرسانی می‌شود و بازیکنان هر هفته وقتی دوباره حمله کنند، از بنرهای حمله تخفیف‌خورده، انگرام‌های عجیب و غریب و موارد دیگر بهره‌مند می‌شوند.

بخوانید  جف گراب: Star Wars Jedi: Survivor در مارس ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر