بهترین معاملات قبل از روز ماریو: صرفه جویی در بازی ها، اسباب بازی ها و موارد دیگر

روز ماریو در 10 مارس به سرعت نزدیک می‌شود، و در حالی که ما هنوز منتظر انتشار بیشتر معاملات رسمی هستیم، تخفیف‌های بسیار خوبی برای بررسی قبل از رویداد وجود دارد. چه به دنبال یک بازی جدید سوئیچ، یک مجموعه الحاقی لگو ماریو یا یک اسباب‌بازی شیک و دنج باشید، قبل از روز بزرگ لوله‌کش، تجهیزات ماریو زیادی به فروش می‌رسد. برای طرفداران قدیمی، دایره المعارف سوپر ماریو، که شامل 256 صفحه داستان ماریو است و اکنون فقط 21 دلار قیمت دارد (40 دلار) است. همچنین کتاب کلکسیونی Super Mario Bros. Steelbook را خواهید یافت. این فیلم با قیمت 28 دلار در والمارت موجود است، اگرچه ما مطمئن هستیم که به سرعت فروخته خواهد شد.

آیا با مفهوم روز ماریو جدید هستید؟ هر سال، 10 مارس به عنوان روز ماریو جشن گرفته می شود، زیرا این تاریخ را می توان به عنوان “MAR10” نامگذاری کرد. این واقعاً تمام چیزی است که در آن وجود دارد، اگرچه آن روز به تدریج تبدیل به یک رویداد فروش شد که تخفیف‌هایی را برای بازی‌ها و تجهیزات ارائه می‌داد، و همچنین فرصتی برای دریافت اخبار نینتندو در مورد لوله‌کش مورد علاقه همه.

با نگاهی به آینده، نینتندو فاش کرده است که بازی‌های منتخب ماریو از 7 تا 17 مارس با قیمت تخفیفی در فروشگاه اینترنتی eShop در دسترس خواهند بود. در همین حال، خرده‌فروشان منتخب بازی‌های فیزیکی را با حداکثر ۲۰ دلار تخفیف از ۱۰ تا ۱۶ مارس ارائه می‌کنند. با خرید کنسول نینتندو سوییچ، کارت هدیه ۲۵ دلاری ارائه دهید.

خارج از این معاملات، نینتندو دو هدایای دارد: یک قرعه کشی Lego Super Mario و یک قرعه کشی BlackMilk x Super Mario با لباس پرنسس هلو. زمان بندی برای دومی عالی است، زیرا Princess Peach: Showtime قرار است در تاریخ ۲۲ مارس به طور انحصاری روی نینتندو سوییچ عرضه شود.

بخوانید  پورت Tomb Raider از دو دنباله بی سر و صدا برای نینتندو سوییچ به تعویق افتاد

در حال حاضر، در اینجا نگاهی به بهترین معاملات پیش از روز ماریو داریم.

بازی های ویدیویی

شرحی ارائه نشده است

در حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری از بازی های ماریو دارای تخفیف های قابل توجهی هستند. این شامل Super Mario Bros نیز می شود. Wonder با قیمت 51 دلار و Super Mario RPG با 50 دلار، هر دو از 60 دلار در آمازون کاهش یافته است. حتی هنگام خرید از خرده فروشان والمارت، آنها را کمی ارزانتر خواهید یافت. بازی Wonder به‌ویژه برجسته است، زیرا یکی از مبتکرانه‌ترین بازی‌های ماریو در طول زمان است. در همین حال، Super Mario RPG بازگشتی نوستالژیک به اولین RPG ماریو در سوپر نینتندو است. همچنین کاهش قیمت خوبی برای Super Mario Maker 2 و Super Mario Party وجود دارد.

تجهیزات و لوازم جانبی

شرحی ارائه نشده است

Mario Red Nintendo Switch OLED منتشر شده در تعطیلات گذشته در اکثر خرده فروشان فروخته شده است، اما همچنان می توانید یکی از آنها را در Target برای قیمت خرده فروشی خریداری کنید. این کنسول با هیچ بازی همراه نیست، اما یک کنسول چشم نواز است که احتمالا برای مدت طولانی در دسترس نخواهد بود. و اگر می خواهید کنسول جدید خود را با یک جایگزین مقرون به صرفه برای کنترلر استاندارد سوییچ پرو جفت کنید، می توانید کنترلر PowerA Wireless Nintendo Switch Pro (Red Mario) را با قیمت 35 دلار (45 دلار) دریافت کنید.

بازی های رومیزی سوپر ماریو

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

با یکی از بسیاری از بازی های رومیزی ماریو در فروش از صفحه نمایش فاصله بگیرید. مهارت های تعادلی خود را با بازی Super Mario Blow Up Shaky Tower Balancing به قیمت 14 دلار (20 دلار) امتحان کنید یا با یک بازی کلاسیک Guess Who با چرخش ماریو به قیمت 31 دلار (38 دلار) شرکت کنید. برای چیزی استراتژیک تر، یک ست شطرنج منحصر به فرد Super Mario را با قیمت 47 دلار (60 دلار) خواهید یافت.

بخوانید  معاملات بازی Cyber ​​Monday - بهترین معاملات PS5، Nintendo Switch و Xbox اکنون در دسترس است

اسباب بازی های سوپر ماریو

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

هیچ کمبودی در اسباب‌بازی‌های ماریو وجود ندارد و تعدادی از آنها در آستانه روز ماریو تخفیف‌های عمیق دریافت می‌کنند. این شامل تعداد انگشت شماری از ارقام بر اساس فیلم Super Mario Bros و همچنین یک بازی ورزشی غول‌پیکر بادی Bowser با قیمت 34 دلار (40 دلار) است. سرگرم‌کننده‌ترین اسباب‌بازی موجود در فروش احتمالاً Super Mario Kart Anti-Gravity Mini RC Racer با قیمت 33 دلار (40 دلار بود) باشد، زیرا به شما امکان می‌دهد در اطراف خانه یا محله خود با بردی چشمگیر تا 100 فوت مسابقه دهید. بهتر از این، یک دکمه دریفت داخلی وجود دارد که چرخ ها را به حالت ضد جاذبه تغییر می دهد.

مجموعه لگو سوپر ماریو

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

دوره‌های شروع Lego Super Mario Adventures هم اکنون تخفیف دارند. این شامل دوره شروع ماریو با قیمت 48 دلار، دوره ابتدایی لوئیجی با قیمت 47 دلار و دوره شروع هلو با قیمت 48 دلار است. اگر قبلاً یکی از آنها را دارید، می‌توانید فهرست کوچکی از برنامه‌های توسعه‌یافته با تخفیف را بررسی کنید، اگرچه بهترین معامله مربوط به مجموعه گسترش ماجراجویی برفی Fliprus است زیرا ۲۵ دلار کاهش قیمت دارد. مجموعه توسعه Picnic at Mario's House یکی دیگر از موارد فوق العاده است، زیرا در آستانه رسیدن به پایین ترین قیمت خود با تنها 31 دلار (از 38 دلار) است. اگر چیزی زیر نظر شما را جلب نکرد، به فروشگاه لگو بروید، جایی که اعضا می توانند تا 11 مارس در خریدهای Super Mario Lego خود امتیاز دو برابر کسب کنند.

دوره شروع

برنامه های افزودنی

بخوانید  تمایل استودیو Volition به پشتیبانی درازمدت از بازی Saints Row

تحریریه مجله بازی یک گیمر