امکان معرفی هدست واقعیت مجازی اپل در بهار 2023

مارک گورمن می‌گوید که اپل منابع خود را برای اطمینان از تحویل هدست‌های Reality Pro بدون تأخیر و مشکلات صرف کرده است: «در حالی که اپل مشکلاتی را در زمینه سخت‌افزار، نرم‌افزار، خدمات، بازاریابی و فروش دارد.» اما برای این محصول حساب ویژه ای باز کرد.

در گزارش بلومبرگ به جزئیات دیگری مانند وضوح، تجهیزات جانبی و سازگاری هدست واقعیت مجازی اپل اشاره ای نشده است. پیش بینی می شود این اطلاعات در زمان رونمایی رسمی از این هدست توسط اپل در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

اچ تی سی اخیرا یک هدست واقعیت مجازی جدید به نام Vive XR Elite معرفی کرده است که قیمت آن ۱۱۰۰ دلار است. از طرف دیگر، شرکت متا یک هدست واقعیت مجازی جدید به نام Meta Quest Pro دارد که با قیمت 1500 دلار به بازار عرضه شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت هدست واقعیت مجازی اپل منتشر نشده است، اما اگر در محدوده قیمتی مشابهی عرضه شود، تعجب آور نخواهد بود. به خصوص که برای نام گذاری این کلاه از کلمه Pro استفاده شده است.

بلومبرگ گزارش داد که انتظار می رود هدست واقعیت مجازی اپل در بهار 2023 عرضه شود.

در میان آخرین اخبار، متوجه شدیم که اپل ممکن است پس از سال ها توسعه، آماده رونمایی از هدست واقعیت مجازی مورد انتظار خود باشد. طبق آخرین نسخه خبرنامه رسانه ای Power On Bloomberg، اپل قصد دارد هدفون های خود را در بهار سال 2023 معرفی کند. این رونمایی قبل از WWDC یا کنفرانس توسعه دهندگان اپل انجام می شود، سپس در پاییز برای خرید در دسترس خواهد بود. 2023 .

بخوانید  این آخر هفته چه بازی کنیم: از جنگ همه جانبه تا یک تجربه داستان محور

مارک گورمن در این گزارش آمده است: «اپل قبلاً این دستگاه را در دسترس تعداد معدودی از توسعه دهندگان نرم افزار باتجربه قرار داده است تا شروع به کار بر روی برنامه های شخص ثالث کنند. همانطور که بلومبرگ گزارش داده، این هدست واقعیت مجازی که Reality Pro نام دارد از سیستم عامل جدیدی به نام xrOS استفاده می کند. این دستگاه همچنین به عنوان یک هدست واقعیت ترکیبی محسوب می شود که امکان بهره مندی از تجربیات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را ارائه می دهد.